Ga naar het forum
De TitanLeague Rail...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De TitanLeague Rail!

142 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
3,827 Weergaven

Zondag gaan we er weer voor in de Titan League. Een hele nieuwe kans in de eerste freeroll van februari. Hier strijden we om eeuwige roem, exclusieve PokerStrategy T-shirts en de gegarandeerde geldprijzen in deze freerolls!

Spam vooral lekker je handjes, zodat we je goed kunnen volgen. Deel je bad beats en je lekkere suck outs, maar natuurlijk ook gewoon je goed gespeelde handen. Je handen zijn vanavond weer te converteren met www.talking-poker.com

De eindstand van vorige maand kun je hier vinden.

Laat nu alvast weten of je meedoet!

Sta je niet in de lijst hieronder van bekende mogelijke deelnemers, laat dan je Titannickname nog even achter in deze thread.

Alvast heel veel succes en plezier allemaal!!!!

141 reacties

TaktixAc

Zal normaal mijn 1ste x mee doen.
momenteel die Titan new players 500$ eens checken.

ik doe ook mee

titannick : diezotte123

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door diezotte
ik doe ook mee

titannick : diezotte123

Oorspronkelijk gepost door taktix
TaktixAc

Zal normaal mijn 1ste x mee doen.
momenteel die Titan new players 500$ eens checken.

Leuk gezellig dat jullie meedoen, de beginners doen het vaak erg goed dus we hebben vast hoge verwachtingen van jullie :D
Bij deze staan jullie erbij, lijst wordt morgen na inschrijven geupdate.

denk dat ik er ook wel bij ben

Haha kdenk datkt voortaan beter kan melden als ik niet mee doe aan de Titan league :P
Maar kben er weer bij hoor :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ook wij gaan ondanks de teleurstelling van vorige maand er weer goed tegenaan vanavond. A;vast veel good vibes voor iedereen :)

registered:D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sta geregistreerd :D

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

ben er ook weer bij!!

ik doe ook weer mee :) larszs89

selgae
PokerStrategist

Succes allemaal alvast en een beetje je resultaten hier posten dan kan ik het op mijn werk volgen. SHIP IT ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door selgae
Succes allemaal alvast en een beetje je resultaten hier posten dan kan ik het op mijn werk volgen. SHIP IT ;)

^^+1^^

Vorige week was weer heerlijk met het aantal posts, hoop dat we dat allemaal vol blijven houden. Is tenslotte erg belangrijk voor de Titan League en ook voor ons om jullie weer van een leuk verslag te kunnen voorzien.

Extra oproep om vooral handjes te posten, of van mij part gewoon in tekst te omschrijven, (liefst met kleur erbij) als je nog niet handig ben in handjes omzetten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

So far So good 22 deelnemers tot dusver bekend.

Sta je er nog niet bij en doe je wel mee, laat dan nog snel even je titan nick achter.

rafski
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All

Oorspronkelijk gepost door selgae

^^+1^^

Vorige week was weer heerlijk met het aantal posts, hoop dat we dat allemaal vol blijven houden. Is tenslotte erg belangrijk voor de Titan League en ook voor ons om jullie weer van een leuk verslag te kunnen voorzien.

Extra oproep om vooral handjes te posten, of van mij part gewoon in tekst te omschrijven, (liefst met kleur erbij) als je nog niet handig ben in handjes omzetten.

Hopelijk kan ik weer een paar triples 'drinken' ;)

Roodbaars1986
PokerStrategist

ik speel vanavond niet mee :) moet zo weer terug naar me kamer in utrecht en morgen vroeg eruit

wens een ieder succes he

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heel veel succes iedereen

zo ik zit, succes allemaal!

selgae
PokerStrategist

Succes mensen ;)