Voor een hele tijd terug had ik de 50 dollar van pokerstrategy gekregen, daar speelde ik toen een hele tijd mee, maar op een gegeven moment alles verloren dmv op een veel te hoge cashtafel te spelen...
Toen had ik nog wel behoorlijk wat FTP's en ben ik wat satellites gaan spelen, en zo bemachtigte ik een ticket voor de double deuce...
Daarna toen ik een keer nuchter uit de kantine kwam ben ik er maar 's voor gaan zitten. Totdat ik itm kwam niet echt veel bijzondere hande gekregen maar ik was blij dat ik in het geld zat... Daarna ging het een stuk beter en kreeg ik wat meer speelbare handjes..
Na heel veel uurtjes stond ik 6e van de 28, maar ik clashte met de chipleader voor een monsterstack, ik vet balen, maar het was ook al in de ochtend dus wou ook wel snel slapen.
Dit leverde me $400 op en dat is opzich lekker, al had ik graag nog wat verder gekomen wat er opzich ook wel in zat...
Dit is toch wel een klein succesje, op Pokerstars had ik ooit eens de freeroll voor de daily 80 grand geworden (10.000 man, 5 tickets) en vanuit daar had ik een bankroll opgebouwd voor de 50NL
Nu hoop ik het zelfde te doen met deze $400 zodat ik eens wat kan uitcashe.