Ga naar het forum
Dutch PokerChamp Sh...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch PokerChamp Shark League -RANKINGS-

13 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
690 Weergaven

De ranking na de eerste speeldag van de Shark League is als volgt :

Blowkonijn en Pieter1960 hebben ongeldig deelgenomen aan dit event. Hun punten in beide leagues zijn gereset en ze hebben een tijdelijke forumban. Ze kunnen niet langer deelnemen aan toekomstige shark leagues maar ze kunnen wel nog deelnemen aan toekomstige fish leagues.

12 reacties
Jonkie76
PokerStrategist

Gefeliciteerd met de overwinning Allmighty!!
Je kan dus meer dan alleen schaken :D

Blowkonijn en Pieter1960 hebben ongeldig deelgenomen aan dit event. Hun punten in beide leagues zijn gereset en ze hebben een tijdelijke forumban. Ze kunnen niet langer deelnemen aan toekomstige shark leagues maar ze kunnen wel nog deelnemen aan toekomstige fish leagues.

Ouch, dat doet zeer, gelukkig is het tijdelijk.. zijn wel 2 mannekes die de fora's altijd extra dimensie geven.. :D

Gangstahhh
PokerStrategist

mag ik volgend event meedoen en blijven spelen in de fish league en hier niet in de lijst getrackt te worden

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Gefeliciteerd met de overwinning Allmighty!!
Je kan dus meer dan alleen schaken :D

Thanks! ^^

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
mag ik volgend event meedoen en blijven spelen in de fish league en hier niet in de lijst getrackt te worden

Dit was het eerste geval dus blijft het min of meer bij een strenge waarschuwing maar de volgende keer dat het voor zou komen brengt het grotere consequenties met zich mee.

Ik zou het in ieder geval niemand aan kunnen raden.

samni
PokerStrategist

Pieter had beter eerst aan zijn BRM gedacht :D

DrPingu
Oldschool Grinder

En wat met mensen die de hele tijd op sit out zitten? :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door DrPingu

Ik kon niet inloggen! :f_cry:

maakt toch niet zoveel uit, van alle toekomstige shark leagues ken ik de regels niet eens, dus ik ben gewoon de vetste fish die je maar aan je tafel kan hebben :]

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

maakt toch niet zoveel uit, van alle toekomstige shark leagues ken ik de regels niet eens, dus ik ben gewoon de vetste fish die je maar aan je tafel kan hebben :]

ohw ik dacht dat je je nieuwe strategie aan het uittesten was... Werkte wel goed anders volgens mij! :D

Joenaes
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door markuselitus

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

ohw ik dacht dat je je nieuwe strategie aan het uittesten was... Werkte wel goed anders volgens mij! :D

Idd, nu is hij gegarandeerd verder geraakt dan moest hij zijn oude strategie hebben toegepast :D.

Oorspronkelijk gepost door Melvin

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Dit was het eerste geval dus blijft het min of meer bij een strenge waarschuwing maar de volgende keer dat het voor zou komen brengt het grotere consequenties met zich mee.

Ik zou het in ieder geval niemand aan kunnen raden.

Wat was het nivo dat iemand "sitting out" nog 5e wordt ?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door markuselitus

Binnenkort verschijnen de eerste strategieartikelen _biggrin:

Yoghi is ondertussen ook bezig aan een serie top-video's waarin hij met sitout-poker de sunday million aanstampt.