Ik heb de 37ste plaats behaald op de ipoker freeroll.
Had nog 9 BB en QJ in middel positie dus die allin gegooid. De big blind laat zijn time bank bijna uitlopen en callt met KQ.
Slechts 60 cent maar toch 300 man achter me gelaten
Ik heb de 37ste plaats behaald op de ipoker freeroll.
Had nog 9 BB en QJ in middel positie dus die allin gegooid. De big blind laat zijn time bank bijna uitlopen en callt met KQ.
Slechts 60 cent maar toch 300 man achter me gelaten
En ik zit nog in een freeroll op partypoker, de 1000 dollar giveaway. De eerste 100 winnen een gratis 10 dollar sportbet.
En ik heb de sportbet gewonnen. Ik kan nu 10 dollar inzetten. Het is niet zichtbaar in mijn pokeraccount. Dus ik neem aan dat ik nu die 10 dollar moet inzetten en als ik dan win, ik het geld dan kan gebruiken voor poker?
Heb mijn tientje ingezet op een overwinning van Ajax in de beker tegen FC Volendam. Moet toch een zekerheidje zijn?
Nee das waar.
Ik moest nog eens op place bet drukken, maar dan zegt ie dat mijn balance te laag is. Ik zie mijn 10 dollar free sports bet ook nog nergens staan. Duurt dit eventje voordat ik mijn prijs van de freeroll zal ontvangen of gaat er iets fout?
Zoals SDK al zegt wie het kleine niet eert; ennen $10 kan ik nou niet bepaalde klein noemen.
Heb je hem inmiddels al ontvangen? Ik kan me voorstellen dat je de prijs pas krijgt als toernooi voorbij is. Anders kun je denk ik het beste even contact opnemen met support van Party.
Verder tsja wat is zekerheid in het Nederlandse voetbal ♠_evil:
Ik neem aan dat het even duurt, maar als je 24 uur na het einde van het toernooi nog niet hebt kun je het beste de support van Party aanspreken.
Nee, ik heb nog niks ontvangen. Ik wacht vanavond even af en dan start ik de live chat.
Na 48 uur is de 10$ bet beschikbaar. Alleen de winst die ik maak met mijn bet is beschikbaar voor mijn pokerroll. Ik volg alleen voetbal in Nederland dus ik ga kijken op welke wedstrijd ik ga betten. Als het goed is is de bet dus vanavond rond 11 uur beschikbaar, dus Ajax-Volendam is dan al gespeeld.
Nee inderdaad, maar ik vind het spel van Feyenoord zo slecht dat ik niet echt durf te zeggen dat ze gaan winnen. Maar ja, zekerheidjes zijn er weinig natuurlijk Ajax- Go Ahead Eagles zou ook een zege moeten zijn voor Ajax dit weekend, maar als ik zie hoe die Eagles voetballen..... moeilijk moeilijk moeilijk
Heb de bet binnen. Ik twijfel nog tussen Feyenoor-Dordrecht en Ajax-Eagles
Winst van feyenoord geeft me 1.20 en winst van Ajax 1.22 keer de inzet.
jonge het is een 10$ bet...maak een gewoon een multibet van 7-8 wedstrijden die je 300:1 geeft en hoop dat je 3K wint
al is het maar 10$ als het een groot deel is van wat je beschikbaar hebt dan lijkt me het prima om het zo veilig mogelijk te doen.
Oorspronkelijk gepost door Cupcake88
Heb de bet binnen. Ik twijfel nog tussen Feyenoor-Dordrecht en Ajax-EaglesWinst van feyenoord geeft me 1.20 en winst van Ajax 1.22 keer de inzet.
Je mag blij zijn dat je het geld niet op Ajax - Volendam hebt gezet
Dat zou wel vreemd zijn als dat het geval is, want in een bekerwedstrijd heb je nooit een gelijkspel op het end.