Ga naar het forum
Er zijn zo van die ...

Meldingen
Alles wissen

Er zijn zo van die avonden (positiever als de vorige)

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
418 Weergaven
kamapwt
Legacy Member

Dat alles goedgaat.

Zoals pocket kings krijgen, all in gaan en de 2 andere meekrijgen tonen beide lower pair, er wordt een set geflopped door 1 van de underpairs en ik krijg op de river de set van koningen.

Een king 10 krijgen en op de flop een straat krijgen met ace high de andere had pocket aces dus heeft een set en gaat all in, ik call en de straat houd.

Niet echt veel bad beats uitgedeeld maar de juiste kaarten krijgen samen met de juiste flops en hierop kunnen winnen.

(Elke kaart is een harten) Toch een minder puntje van de avond is een ace king of hearts krijgen, op de flop flush maken en de andere gaat al in met 8 9 of hearts er ligt een jack bij de flop, dus als er een 10 queen dropped heb ik een royal maar als er een 10 en een 7 valt heeft hij een straat, de turn is een 10 en de river is de 7, was dat balen maar op heel de avond maar één bad beat tegen en 4 euro winst kunnen maken (op spin en go's $0.25) is best wel goed.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Die laatste volg ik niet helemaal, hoe kan een straat een flush beaten? :f_p:

Verder zei ik het toch soms (vaker dan je denkt) heb je sessies waarin alles mee zit.

Beantwoorden
Citeren
kamapwt Topicstarter
kamapwt
Legacy Member

Straight flush alles was harten maar dat is inderdaad niet duidelijk uit de post.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat verklaart het.

Beantwoorden
Citeren