Ga naar het forum
Euro >> dollar+

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Euro >> dollar+

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
873 Weergaven
j0na1234

Goed nieuws!
De dollar is aan het versterken (of euro aan het verzwakken) ! 100$ is nu 69,75 euro waard (of €100=143,37). Vorige maand in november haalde hij (of is het zij?) een dieptepunt waarbij $100= €66. Dat is al een 4tal euro verschil bij iedere ship vn 100$.

Hopelijk stabiliseert de dollar-euro ratio tot op een waarde zoals ze in maart van dit jaar was (zoals je zit op de afbeelding). Toen was $100=€74 à €75.

Goed nieuws voor de mensen die een beetje pokergeld willen afhalen om te spenderen tijdens de feestperiodes.

9 reacties

auch net te vroeg geld afgehaalt

Moderator
pcbeem

Mooi als je een $ account hebt (heb ik gelukkig voor mijn hoofd-BR).

Maar minder als je een euro-account hebt en in dollar toernooien moet betalen. Heb al mijn i-poker account op euro staan maar goed dit zijn mijn kleine rolls waar ik voor de fun mee bezig ben, dus voel die pijn niet zo.

Dit suckt, maakt enkel m'n BR in $ krapper wanneer ik terug begin met poker half januari :(

Yoghi

Ik vind het wel een gunstige ontwikkeling :)

Joenaes

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

+10

Oorspronkelijk gepost door Joenaes

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

+10

+11

DukeFreedom

Oorspronkelijk gepost door SonicXT
-∞

Ach weet je op zich is het zo slecht nog niet. Je gaat ook in euro's meer verdienen op een lager $ limiet.

Stel dat de euro zou halveren in waarde, dan is je BR effectief ook wel de helft en moet je een limiet terugstappen, maar op die lagere limiet verdien je in euro's dan nog steeds evenveel en zou het toch makkelijker moeten zijn. ;)

Halveren no problem, 10-20 % verliezen is big crap