mn 1e fixed limet toernooi 900 nog wat man 70 left en op t moment chipleader lol
50fpp buyinn ik dacht laat ik ook eens wat doen met mn fpp,s die paar die ik heb
mn 1e fixed limet toernooi 900 nog wat man 70 left en op t moment chipleader lol
50fpp buyinn ik dacht laat ik ook eens wat doen met mn fpp,s die paar die ik heb
3e pauze nu nog steeds nr 1 en 56 man over trn nr 140492037 voor wie me zenuwachtig wil maken
na dit handje chipleader met afstand
PokerStars Limit Hold'em Tournament, 600/1200 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Hero's M: 37.58
Preflop: Hero is Button with K
, K
2 folds, MP1 raises, MP2 calls, 1 fold, Hero 3-bets, 2 folds, MP1 calls, MP2 calls
Flop: (21 SB) 3
, K
, 10
(3 players)
MP1 checks, MP2 checks, Hero bets, MP1 calls, MP2 calls
Turn: (13.5 BB) 10
(3 players)
MP1 checks, MP2 checks, Hero checks
River: (13.5 BB) 8
(3 players)
MP1 bets, MP2 raises, Hero 3-bets, 1 fold, MP2 caps, Hero calls
Total pot: t37800 (31.5 BB)
Results:
Hero had K
, K
(full house, Kings over tens).
MP2 had A
, 8
(flush, Ace high).
Outcome: Hero won t37800
Oorspronkelijk gepost door DragonRapide
wat een donkament... die check op de turn is echt zooo fout![]()
succes nog iig!
wat is er zo fout aan kep de second nuts daar dus kan toch wel een gratis kaart geven voor een flush of werkt dat niet in fixed?
btw laatste 18 nu en weer break
en out 14e hit mn trips vijven bet netjes uit en mr call hit zn staatje op de river maarja lang niet slecht voor de eerste keer fixed limit
Je kunt wel een gratis kaart geven, maar hoe ga je dan ooit value halen? Als ik deze tegenstander zie mis je gewoon 4 bets op de turn.
Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Wat kon je winnen dan?
1e was iets van 175$ ik had iets van een tientje of zo
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Je kunt wel een gratis kaart geven, maar hoe ga je dan ooit value halen? Als ik deze tegenstander zie mis je gewoon 4 bets op de turn.
je hebt helemaal gelijk had gewoon moeten betten speel meestal nl en daar zou het as played wel ok zijn maar hier mis ik zeker value ja .toch nog wat geleerd vandaag ondanks mn enorme kater thx