Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Freerolls?

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
363 Weergaven

Vroegah, 1,5 jaar geleden, toen ik ook pokerde, waren er regelmatig freerolls. Zelfs freerolls exclusief voor pokerstrategy leden. Ik speelde toen regelmatig mee, voor de lol, omdat het toch niets kost.

Ik ben nu net weer begonnen, maar op mijn favoriete rooms (bwin en titan) zie ik bijna geen freerolls meer. Zijn er tegenwoordig nog pokerrooms met leuke No-Limiet Hold'em freerolls? Zie ik ze over het hoofd bij titan en bwin?

8 reacties
TimPS

Op partypoker wordt er een uur voor aanvang van de League Of Champions een $500 freeroll georganiseerd, exclusief voor PS-leden. Check bv dit http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/League-of-Champions-4e-speeldag-begint-vanavond_36620/ voor meer info :)

Voorts zijn er op FTP en PS dagelijks freerolls voor Belgen of Nederlanders, waarin je dus ook kan deelnemen. Ik heb geen flauw idee hoe het op Titan zit, sorry.

Op BWIN heb je er ook een, waarbij de registratie rond 12.30 begint. De freeroll zelf begint dagelijks enkele uren later. Je moet je wel stipt om 12.30 registreren, want na 1 minuut zit het hele ding vol :)

Hopelijk helpt dit je wat.

P1v0BE

Nu zijn er minder dan vroeger dacht ik.

Elke laatste zondag van de maand is er wel een 5k freeroll voor PS leden op Full Tilt ...

weet iemand het ww pokerstars freelancer fr september?

Moderator
pcbeem

Dat weet ik wel maar zoals de titel al zegt is dit voor freelancers die werken voor PokerStrategy zoals coaches, judges en moderators :f_p:.

dan kun je het ww wel geven?

Als we het wachtwoord hier openbaar zouden maken, dan zitten er binnenkort niet alleen maar freelancers die voor PokerStrategy.com werken in de freeroll, maar zit straks iedereen er in. Dat is nou net niet de bedoeling.

PokerStrategy organiseert regelmatig freerolls voor iedereen, maar elke maand worden de freelancers nog eens extra beloond met zo'n freeroll. Zo is er bijvoorbeeld morgen weer een $5.000 freeroll op FullTilt, en zijn er de komende tijd elke woensdag, zaterdag en zondag freerolls op PartyPoker vanwege de League of Champions. Houd dus het nieuws altijd goed in de gaten! ;)

oke thanks

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey allemaal,

Eerst even over de freelancer freeroll: Dit is een toernooitje voor onze freelancers als dank voor hun inzet. Hiervan kunnen we het wachtwoord dus niet zomaar op het forum zetten, anders verdwijnt het idee erachter een beetje _biggrin:

Leuk dat je weer terug bent en langzaam weer opnieuw begint pokermazer.
We hebben inderdaad niet meer de vaste bronze-freeroll op Titan Poker zoals jij die waarschijnlijk nog kent.

Wel hebben we nu regelmatig freerolls bij verschillende andere pokerrooms. Zo komt er binnenkort een speciale freeroll op onder andere Full Tilt Poker.

Zo kun je momenteel bij PartyPoker 3 keer per week meespelen in een $500 freeroll

en afgelopen weken was er:
- $5.000 freeroll op Full Tilt Poker (iedere maand tot het einde van het jaar)
- $10.000 en $5.000 freerolls bij William Hill
- $1.000 facebook freeroll.

Hou zeker het nieuws regelmatig in de gaten om de aankondigingen van de toernooien op tijd te zien. Ook op het forum van de pokerrooms zullen deze aangekondigd worden met een eigen thread.