Op dit moment (01.58) bezig.
morkgohome
Cheer for me
Op pokerstars
:DLaatste 3.
Fock. Wist ik nu nog maar hoe die ICM werkte.
Niet te tight spelen.
En first in vengiance geloof ik.
Kijken of ik daar wat verder mee kan komen.
2e geworden zo te zien voor ruim 8k, lekker hoor! Misschien hebben ze nog wel deal gemaakt ? Tournooi nummer is 191866088 op pokerstars, ben jij ook een supernova ?
OPR en bluffmagazine tracken die freeroll's helemaal niet eens.
Idd 2de geworden.
Ik stond vanaf het begin al flink achter en probeerde te verdubbelen.
Dat ging dus fout met A2s tegen A8o.
wow dude
mooie prestatie voor op een zaterdagavond, de een die gaat zuipen de ander verdient ff 8k..
Thx guys.
V.w.b. bovenstaande vragen.
Ja, ik ben een supernova. Daarom mag ik dus aan die wekelijkse freerolls meedoen. Was al een keer 8ste geworden voor iets van 1300-1500$ of zo.
Nu dus 2de. Beter dan rakeback. ♠_biggrin:
En nee, ik heb geen deal gemaakt. Profit was dus $8625.
Ik heb er niet eens aan gedacht om een deal voor te stellen trouwens.
Vaak speel ik 24 tafels tegelijk, maar ik was nu zo druk bezig met deze ene tafel dat er verder even niets bestond. Strange but true.
Nice. Hoeveel deelnemers zijn er voor die 75k prijzenpot? Misschien moet ik ook overwegen om op stars te gaan spelen dan..
Oorspronkelijk gepost door eruk
Nice. Hoeveel deelnemers zijn er voor die 75k prijzenpot? Misschien moet ik ook overwegen om op stars te gaan spelen dan..
Meestal tussen de 1500 en 1700.
Afgelopen weekend echter voor het eerst meer dan 2000.
Je kan dan ook meedoen aan een wekelijks 100FPP toernooi $30.000 (ongeveer 6500 deelnemers, silverstar+) en een maandelijkse freeroll vanaf goud voor 100.000$ (ongeveer7000 deelnemers).
@pokerstars, als jullie meelezen zie je dat ik druk bezig ben om reclame voor jullie te maken, dus ik verwacht binnenkort een aanbieding voor pokerstars pro.