Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Full tilt ?

44 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,994 Weergaven

serieus is full tilt rigged ofzo?
Ok een paar dagen geleden had ik 3 sit en goes achter mekaar gewonnen.
De volgende dag kan ik ze gewoon niet meer winnen ook al doe ik gewoon het juiste en prcies het zelfde als die keren dat ik won, ik weet ook wel dat het variance is maar het is gewoon niet te geloven de ene dag win ik alles en de volgende ga ik eruit door de lelijkste dingen alsof ik er echt uit moet!
Me bankroll mag gewoon niet hoger worden lijkt het wel en toen zat ik gister avond weer te spelen en wat er gebeurt laat me alleen maar verder twijfelen het is echt niet meer normaal wat er gebeurt hier een paar handen:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$20/$40 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP1$891.00:///////;MP2$970.00:///////;MP3$771.00:///////;CO$4148.00:///////;BU$1620.00:///////;SB (Hero)$1500.00:///////;BB$1410.00:///////;UTG2$2190.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with A:s, A:c.
UTG2 folds, MP1 calls $40.00, MP2 raises to $180.00, MP3 calls $180.00, CO folds, BU calls $180.00, Hero raises to $1,500.00, BB folds, MP1 calls $851.00(All-In), MP2 calls $790.00(All-In), MP3 calls $591.00(All-In), BU calls $1,320.00.

Flop: ($5672) 9:d, 6:d, A:d (5 players)

Turn: ($5672) 9:s (5 players)

River: ($5672) 6:c (5 players)

Final Pot: $5672.

ok dat is nog niet eens zo erg voelt alleen erg kut :P
Ook nog is dat hij een fucking retard is dat hij met 99 called en dan ook nog word beloont :S

toen was ik al geirriteerd en speelde ik er nog 2

daar gebeurde dit :

Hand afspelen

$80/$160 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]MP3$3810.00:///////;CO$1710.00:///////;BU$2720.00:///////;SB (Hero)$3150.00:///////;BB$2110.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with T:s, K:s.
3 folds, Hero raises to $320.00, BB calls $160.00.

Flop: ($640) J:d, K:d, J:c (2 players)
Hero checks, BB raises to $1,790.00(All-In), Hero calls $1,790.00.

Turn: ($4220) 5:d (2 players)

River: ($4220) 7:d (2 players)

Final Pot: $4220.

en een paar handen er na

Hand afspelen

$100/$200 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]BU$3550.00:///////;SB$1810.00:///////;BB$2560.00:///////;MP3 (Hero)$1040.00:///////;CO$4540.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with Q:s, Q:c.
Hero raises to $1,040.00(All-In), 2 folds, SB calls $940.00, BB folds.

Flop: ($2280) 7:h, J:d, 8:h (2 players)

Turn: ($2280) 6:h (2 players)

River: ($2280) 5:h (2 players)

Final Pot: $2280.

dat is toch gewoon niet meer mogelijk tussen die handen in zat ik nog te klagen dat full tilt retarded begon te worden en dan gebeurt het gewoon nog een keer, variance of rigged?
het is echt alsof ik niet meer geld mag winnen zo voelt het gewoon alsof ze een trap maken om me er uit te gooien :S

als je de hand afspeelt win ik zelfs elke hand ?:S maar in het echt gingen ze allemaal naar de tegenstander niet naar mij ?

43 reacties
nickvdb1990

rigged

Angstzweet

ik zou stoppen

poker is

rigged

hangt er gewoon van af wat voor type account je hebt, krijg je at random toegewezen als je registreert, ofwel heb je een 'Give'-account of een 'Take'-account...

maakt niet uit of je goed speelt of niet hoor...

Nox

yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
hangt er gewoon van af wat voor type account je hebt, krijg je at random toegewezen als je registreert, ofwel heb je een 'Give'-account of een 'Take'-account...

maakt niet uit of je goed speelt of niet hoor...

Nox

je moet een worteltaart kopen voor de indiers op de support , en dan kanje je type laten veranderen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja ze houden je gewoon echt op een bepaalt bedrag te weinig om uit te cashen en dan ga je weer omlaag wat hun vast veel geld oplevert, op dit moment willen ze dus duideljik dat ik weer geld verlies net weer dit aan de cash tafels:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]MP3$1.00:///////;CO$2.23:///////;BU$2.66:///////;SB$2.09:///////;BB (Hero)$1.92:///////;UTG1$2.53:///////;UTG2$1.75:///////;MP1$2.45:///////;MP2$2.01:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with K:c, A:h.
5 folds, CO raises to $0.40, 2 folds, Hero raises to $1.92, CO calls $1.52.

Flop: ($3.86) 8:d, 3:s, Q:d (2 players)

Turn: ($3.86) Q:s (2 players)

River: ($3.86) 9:c (2 players)

Final Pot: $3.86.
Results follow:

Hero shows a pair of queens(K:c A:h).
CO shows two pairs, queens and jacks(J:h J:c).

CO wins with two pairs, queens and jacks(J:h J:c).

en deze is nog het ergst dit is echt de eerste hand die langskomt

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]BU$0.00:///////;SB$1.34:///////;BB (Hero)$1.50:///////;UTG1$5.34:///////;UTG2$1.00:///////;MP1$0.86:///////;MP2$2.41:///////;MP3$3.83:///////;CO$2.02:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with K:h, Q:s.
3 folds, MP2 calls $0.05, MP3 calls $0.05, CO calls $0.05, SB calls $0.03, Hero checks.

Flop: ($0.25) 8:h, T:c, K:s (5 players)
SB checks, Hero bets $0.24, MP2 folds, MP3 calls $0.24, CO calls $0.24, SB folds.

Turn: ($0.97) J:c (3 players)
Hero bets $1.21, MP3 folds, CO calls $1.21.

River: ($3.39) 7:s (2 players)

Final Pot: $3.39.
Results follow:

Hero shows a pair of kings(K:h Q:s).
CO shows a straight, jack high(9:s 5:s).

CO wins with a straight, jack high(9:s 5:s).

niet te geloven laatste kaart compleet ze straight ja hoor tuurlijk

@Yoshiwa:njah, deed ik en nu hebben ze ervoor gezorgd dat als ik Rush speel, elke donk me outflopped :P

@tubsie: waarom zit je met 2$ en minder stack aan NL5 tafel?
en btw: die AK vs QQ is gn beat, daar heb je de slechtste hand preflop en met die KQ, njah is zuur maar in multiway limped potten moet je proberen tighter broke te gaan dan normaal omdat iedereen daar god weet wat kan hebben gehit...

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

omdat het de shalow tafels zijn kan je maar maximaal met 2 dollar aan tafel
ja ik weet die ak tegen boeren is coinflip en die 2e heb ik gewoon ongeluk. maar alsnog ik vindt het wel erg verdacht

nickvdb1990

Als je twee handen op rij met hoge kaarten verliest weet je het wel hé. Ga naar stars ofzo, misschien heb je daar wel met de randomgenerator en krijg je een Take-account.

edwardwelsh

Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
Als je twee handen op rij met hoge kaarten verliest weet je het wel hé. Ga naar stars ofzo, misschien heb je daar wel met de randomgenerator en krijg je een Take-account.

Alsof die meer te vertrouwen zijn :rolleyes:
Het zijn niet voor niets beide de grootste in de pokerwereld.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nah iedergeval een lichtpuntje voor vandaag had een step ticked gekocht in de academy shop en heb daar een step ticket gehaalt.
Nou meteen de eerste step was ik eerste geworden en toen de volgende step was ik ook meteen 2e geworden dus heb een step 3 ticket en ben nu ingeschreven in de 42000 guaranty:D of ik ga me nog uitschrijven en inschrijven bij de double deuce maar ik denk het niet, daar doen er toch wat meer mensen mee:P hope dat ik een lekker prijsje ship:D

is wel nodig na me 9 dollar verlies vandaag _cry:

in de step 2 ook nog een lekkere badbeat mogen uitdelen hehe:P ik had Aq hij had AK suited Harten de flop is AQ2 ofzo met 2 harten :O maar hij kreeg geen harten of king er bij.

in de chat zei hij joke ik zei no rigged :P

blowkonijn

Stuur ze vooral geen mailtje, waarin je zegt dat hun kutsite rigged is, want dan kan je ervan uit gaan dat je 3 maanden kut runt. :D

RobbieV

Alleen Ultimate Bet is rigged. Affiliates van PokerStrategy.com zijn stuk voor stuk te vertrouwen. Als je erg slecht runt dan is dat pech, maar probeer altijd eerst naar je eigen spel te kijken voordat je roept rigged. Je zal de eerste niet zijn die het van de daken schreeuwt dat het rigged is en vervolgens niet erg serieus zal worden genomen.

nevermind, die sit en go's limieten, waarom zetten ze daar ook een $-teken bij...

Rogier

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Alleen Ultimate Bet is rigged. Affiliates van PokerStrategy.com zijn stuk voor stuk te vertrouwen. Als je erg slecht runt dan is dat pech, maar probeer altijd eerst naar je eigen spel te kijken voordat je roept rigged. Je zal de eerste niet zijn die het van de daken schreeuwt dat het rigged is en vervolgens niet erg serieus zal worden genomen.

eigenlijk wilde ie hier "ja" neerzetten, maar dat mag niet van zn baas

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Stuur ze vooral geen mailtje, waarin je zegt dat hun kutsite rigged is, want dan kan je ervan uit gaan dat je 3 maanden kut runt. :D

4/5 maanden op FT btw :D Als je een mail stuurt.

raymond20001

variance, K*T setups!

heb zelf een aantal theorieen over rigged rooms, maar die hou ik liever voor mezelf :D

TimPS

LOL. Bedoel jij nu dat er echt rooms zijn die je -ongeacht hoe je speelt- laten winnen of verliezen? Die zelf bepalen welke speler wint en welke verliest door specifieke kaarten te delen? Ik bedoel, iedereen reageert terecht sarcastisch, maar wat UB betreft lijk je zo serieus? Of is dat een inside joke die ik als nieuw lid nog niet snap? :f_cool:

Boki1988

Oorspronkelijk gepost door Buffe1904

LOL. Bedoel jij nu dat er echt rooms zijn die je -ongeacht hoe je speelt- laten winnen of verliezen? Die zelf bepalen welke speler wint en welke verliest door specifieke kaarten te delen? Ik bedoel, iedereen reageert terecht sarcastisch, maar wat UB betreft lijk je zo serieus? Of is dat een inside joke die ik als nieuw lid nog niet snap? :f_cool:

Er zijn in het verleden problemen geweest met het cereus netwerk, waar onder andere UB in zit, waardoor andere spelers je kaarten konden zien. Google maar eens als je er meer wil over weten. Maar uiteraard zijn er geen rigged sites.