Ga naar het forum
Goed, Fout? maakt n...

Meldingen
Alles wissen

Goed, Fout? maakt niet uit

25 Berichten
7 Gebruikers
9 Reacties
3,405 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Volgens het starthanden kaart moet je na 2 raises all in gaan. Dat deed ik

en elke keer word ik afgestraft. Vandaar mijn thread goed of fout maakt niet uit! :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Ik denk dat je wat chart dooreen haalt.
In de early fase of een MTT moet je deze chart gebruiken. Zie dit endit strategie artikel pagina 2. En die zegt toch raise ipv shove all in. Je mag blij zijn dat er nog een vis aan tafel zit die je enorme overshove callt. (Al hoewel de uitkomst spijtig is) .

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat is bigstack strategie en die geld alleen voor cashgame Cash game, er staat No Limit En er staat niet bij 'starthanden voor de vroege toernooifase, die link hieronder wel.

Ik heb het over deze Vroege fase toernooi

Daar zie je dat ik all in moet gaan

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Bekijk eerst men twee andere links eens tegoei voordat je zegt dat ik fout ben.

Eerste "dit" link was "Hoe speel je een MTT"
Tweede "dit" link vond ik in de eerste link en was " Hoe speel je voor de flop" in het deeltje Vroege Fase van MTT .
En daar vind je de chart op de 2de pagina.

Veel succes met lezen. :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Volgens mij heb ik deze link wel vaker gegeven, maar heb je de Engelse MTT Beginner Coaching: Discussion and feedback thread van Asaban al goed bestudeerd. Daar kun je ook veel leren over toernooien als je Engels van een redelijk niveau is.

Eigenlijk is er over die AA hand al aardig wat gezegd, maar voor 250BB effectief op een min-raise en een min 3bet all-inn gaan is te veel van het goede. Mocht je 75bb effectief spelen en je hebt met een 3bb raise en een 3bet naar zo'n 9bb te maken lijkt het mij wat logischer om all-inn te gaan d.m.v. een 4 bet. Al zou ik dan nog altijd 4betten naar 20bb of zo in totaal.

Beantwoorden
Citeren