Ik haat dat toernooi nu al, ik wil Stud spelen, en dat gaat niet omdat ik op geen enkel cashtafel geraak...
alle seats zijn bezet, omdat Stars het ni aankan
Ik haat dat toernooi nu al, ik wil Stud spelen, en dat gaat niet omdat ik op geen enkel cashtafel geraak...
alle seats zijn bezet, omdat Stars het ni aankan
Aaaargh!!!
Ik was zo druk bezig met ander toernooi waar ik lastige situatie had, dat ik mezelf op automatische piloot uit de 500k heb gewerkt :S
Ik ben zo klaar met die andere hand, kijk naar m'n 500k-scherm zie ik dat ik er uit lig. Kijk ik naar hand history zie ik dat ik met two pair verloren heb van fullhouse :S
Haha ik ben dus niet echt een multi-tabler
Kut, dikke pot verloren... heb QQ en mijn cbet op de flop met aas wordt all-in geraised.
Juist zowat mijn hele stack verloren met 99 tegen QT. Hij hit zijn tien op de flop, ik hit trips, hij maakt zijn straight op de river...
1900
loose speler opent utg
ik zit er 1 plek na en shove men JJ
hij fold AJ zoals hij zelf zei.
oeps. bijna vergeten, maar ik zit er nog in, gooooooooooooooooo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Oorspronkelijk gepost door tinus82
Oeh nog maar 20.000 spelers tot de bubbel, spannend!![]()
Wahahahaha
5000 chipjes eindelijk een fish die all in gaat met een inside str8 draw tegen mijn overpair
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
2475 pak een potje op met JJ
Hoevaak krijg jij eigenlijk JJ, misschien een keertje ruilen tegen 72o?
ik heb mezelf zojuist vakkundig uit het toernooi gedonkt, op een manier zoals alleen ik dat kan. Beste mensen, het was me aangenaam!
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Lekker ouderwets met maar 25000 spelers![]()
zeg eens ezeltje, lig je er nog niet uit? tsssss