.
Mr.slavapro shipt hem voor maar liefst $25.000
ability: 54
games played: 164
active days: 54
total cashes: 34.67$
Lijkt me iemand die het lekker allemaal uitcasht, mss 1 of 2k dead money dat gepompt wordt in PokerStars.
Ik zei al tegen mijn vrouw: je moet echt gewoon veel gezopen hebben en veel geluk hebben om hem te shippen
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Mr.slavapro shipt hem voor maar liefst $25.000ability: 54
games played: 164
active days: 54
total cashes: 34.67$Lijkt me iemand die het lekker allemaal uitcasht, mss 1 of 2k dead money dat gepompt wordt in PokerStars.
Zou inderdaad kunnen, maar met Russen weet je het maar nooit
Lijkt me iemand die het lekker allemaal uitcasht, mss 1 of 2k dead money dat gepompt wordt in PokerStars.
Ah ja, want als wij het winnen is het $25k dead money.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Lijkt me iemand die het lekker allemaal uitcasht, mss 1 of 2k dead money dat gepompt wordt in PokerStars.Ah ja, want als wij het winnen is het $25k dead money.
![]()
Wat zeg jij nu
Ironie ;).
Ik bedoel maar: ik snap de milde 'hate' niet tegenover de winnaar, want als een shark/reg wint, dan gaat die al helemaal het geld niet terug in de poker-economie pompen want winnende spelers halen er per definitie geld uit.
Ability 54? LOL!!! Dan heb ik nog goede hoop dat het ooit nog goed komt! Is het dan toch een geluksspel dat alleen maar bestaat uit variantie?
Of misschien een gift van PokerStars?
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ironie ;).
Ik bedoel maar: ik snap de milde 'hate' niet tegenover de winnaar, want als een shark/reg wint, dan gaat die al helemaal het geld niet terug in de poker-economie pompen want winnende spelers halen er per definitie geld uit.
Heb niks haat TOV winnaar, vind het echt awesome voor hem, en het is een occasionele online-speler, daarmee dat ik vermoed dat hij bijna alles uitcashed. Tuurlijk haalt een goede speler er dan geld uit, ik zeg toch ook niks over goede spelers?