Ga naar het forum
Helft van mijn star...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Helft van mijn startkapitaal in 1 dag verloren

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
625 Weergaven
Freekers1337
Legacy Member

Dat lees je goed. Ik heb het voor elkaar gekregen om in 1 dag de helft van mijn startkapitaal te verliezen. Beter gezegd, ik heb nog maar 20$ over, dus het is zelfs nog meer dan de helft. Ook best een prestatie, niet waar ?

Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen ? Pech ? Bad Beats ? Geen idee, maar ik weet dat ik in de SnG van toen net geen enkele fatsoenlijke hand heb gekregen (hoogste hand was KJ, nooit een A gedeeld gekregen en geen pair gekregen voor eventuele trips) en uit eindelijk maar All-In ben moeten gaan met die KJ omdat ik bijna geen fiches meer had... (ante en hoge BB...).

Hier enkele screenshots om het geheel te visualiseren:

Moest het gewoon even kwijt... iig bedankt nog voor het startkapitaal PokerStrategy, doet het net iets minder pijn dan als het mijn eigen geld was ;)

9 reacties
Jayrikh
Oldschool Grinder

Erg jammer, maar ik kan me niet voorstellen dat je je handen allemaal even goed hebt gespeeld.. Je kunt ze posten in het handbeoordelingsforum zodat de mensen met verstand ervan ernaar kunnen kijken. Verder wil ik je wijzen op een goed BRM, want ik zie dat je een 3dollar SNG/Toernooi hebt gespeeld.. Dat is niet goed.

Succes nog

Freekers1337 Topicstarter
Freekers1337
Legacy Member

Klopt, ik heb 2 toernooien gespeld, niet de slimste zet inderdaad. Is het verstandig om nu met de bigstack of de shortstack strategie verder te gaan ? Ik wil morgen kijken of ik er een stijgende lijn van kan maken.... het verlies goedmaken zal denk ik wel een weekje duren

sjengfred
Oldschool Grinder

Shortstack, bigstack heb je de BR niet meer voor. En je moet wel erg veel gaan pokeren wil je het binnen een week terugwinnen. Dat zou +150% zijn, als je dat iedere week kunt ben je zo miljonair.

shevas7
Oldschool Grinder

met 20$ denk ik dat je best SSS begint te spelen op NL2 (of mss NL5). Voor BSS heb je de bankroll nog niet, je hebt maar 10BI over voor de laagste limiet en dat is te weinig.

Je moet ook niet enkel denken aan het verlies goedmaken en daar een tijdslimiet op zetten. Probeer eerst goed te spelen en dan zal de winst wel automatisch komen. Je bankroll verdubbelen doe je niet zomaar op een weekje. BRM is heel belangrijk, lees de artikelen eens goed door en begin dan met spelen.

succes aan de tafels

pieter80
PokerStrategist

je hebt niet veel geld nodig om the pokeren ;)

Mijn verhaal hoe het begon hoe het eindigde en hoe het opnieuw begint;)

pfff met zo'n huilposts heb ik nu is geen medelijden

pokerstrategy doet de moeite om je BRM aan te leren mbv een verplichte quiz en gratis artikelen en dan ga je direct toernooien spelen voor 3,3$

whatever dude, laat dit een les geweest zijn om beter met je geld om te springen en bedankt vanwege de pokereconomie om wat gratis geld in het systeem te pompen

Freekers1337
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
pfff met zo'n huilposts heb ik nu is geen medelijden

Waar zie jij een huilpost dan ?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Freekers,

jammer om te lezen dat je meteen op je eerste dag al zoveel verloren hebt.

Zoals je wel gemerkt hebt is het echt belangrijk om je altijd aan een goed bankrollmanagement te houden. Zeker voor multitable toernooien heb je een nog groter BRM nodig dan bij SnG's.

Probeer zoals Jarykh al aangaf een aantal van je gespeelde handen op het handbeoordelingsforum te plaatsen om te zien of je bepaalde handen eventueel anders had kunnen spelen.

Probeer je spel te kiezen, je kunt ook gewoon SnG's spelen, maar dan op de laagste limieten en probeer zo je bankroll weer op te bouwen. Neem daar echter de tijd voor en stel je geen doelen als: "binnen 1 weekend wil ik mijn bankrol verdriebullen oid...hierdoor is het risico groot dat je boven je BRM gaat spelen, of slecht gaat spelen door de druk.

Om je bankroll weer op te bouwen kun je ook gebruikmaken van ons Tell-a-Friend-systeem waarmee je tot $100 per doorverwezen vriend kunt verdienen.

Een andere mogelijkheid is om zelf een kleine storting te maken om je bankroll weer aan te vullen. Je profiteert dan ook direct van de first deposit bonus. Maar hou je vervolgens dan wel goed aan het bankrollmanagement!

Succes met je comeback _cool:

Freekers1337
Legacy Member

Bedankt voor alle tips, ik zal er zeker mee aan de slag gaan !