Ga naar het forum
hmm pocket AA fold ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hmm pocket AA fold ik gewoon

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
461 Weergaven
Timmaywin
Oldschool Grinder

Ik durf pocket AA niet meer te spelen, vooral niet als er twee donkeys mee all-in gaan pre-flop....3e bad beat op rij met monsterhand

Full Tilt No-Limit Hold'em, 1.2 Tournament, 60/120 Blinds (6 handed) - Full-Tilt

Button (t960)
SB (t2120)
BB (t1405)
UTG (t4205)
Hero (MP) (t2670)
CO (t2140)

Hero's M: 14.83

Preflop: Hero is MP with A, A
UTG calls t120, Hero bets t480, 1 fold, Button raises to t960 (All-In), 2 folds, UTG calls t840, Hero raises to t2670 (All-In), UTG calls t1710

Flop: (t6480) K, 8, Q (3 players, 2 all-in)

Turn: (t6480) 4 (3 players, 2 all-in)

River: (t6480) 10 (3 players, 2 all-in)

Total pot: t6480

Results:
Button had 6, 6 (one pair, sixes).
UTG had K, Q (two pair, Kings and Queens).
Hero had A, A (one pair, Aces).
Outcome: UTG won t6480

7 reacties

ja shit happends to everyone. je bent niet de eerste noch de laatste gewoon eroverheen stappen en doorgaan.

Heb je misschien ook software als Elephant of HEM? Dan raad ik je aan ál je AA's eens even naar voren te toveren en dan je totale winst hierop te bekijken. Weet zeker dat het je dan toch meevalt, ondanks dat je dit soort beats regelmatig kijkt. Alleen de keren dat je ze wel wint onthoud je niet...

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin
Oldschool Grinder

Grootste ergernis komt denk ik vooral uit het feit dat ik zelf nooit pre-flop all-in ga (zeker niet na een nog dikkere all-in re-raise) met KQo.

Goeie tip om elephant erop na te slaan, jammergenoeg speel ik amper ringgames. Misschien wel een goed plan om wat meer ringgames te gaan spelen.

Dat is toch geen ergernis, ik vind het leuk... omdat ik weet dat ik gewoon 65% van de keren meer dan een double heb en de juiste beslissing heb gemaakt.

Poker blijft een spel gebaseerd op kansen, dus zolang ik de juiste beslissingen maak weet ik dat ik daar een zo groot mogelijke winst uit zal halen. 1 beat zal daar niets aan veranderen.

Thypo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Dat is toch geen ergernis, ik vind het leuk... omdat ik weet dat ik gewoon 65% van de keren meer dan een double heb en de juiste beslissing heb gemaakt.

Poker blijft een spel gebaseerd op kansen, dus zolang ik de juiste beslissingen maak weet ik dat ik daar een zo groot mogelijke winst uit zal halen. 1 beat zal daar niets aan veranderen.

100% right offcourse..

idd onthou je bena nooit de keren dat je wint met monsterhanden, en als je dan een paar beats achter elkaar krijgt dan kan je wel eens op tilt slaan, mijn methode is:

Als ik voel dat ik eroverheen kan stappen en mijn A-game kan blijven spelen, dan ga ik er gewoon verder voor en probeer men zelfde spel te blijven spele, anders kan een avond tot 2 dagen rust wel eens goed doen..

elrio
PokerStrategist

Als je zo'n pot wel een keer wint waardoor je bigstack geraakt in een MTT. Zo verder als bigstack je kan opwerken naar de final table en mss een tornooi kan winnen voor 1000$+ dan zijn al die vorige AA handen vergeten :D

Timmaywin Topicstarter
Timmaywin
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door elrio
Als je zo'n pot wel een keer wint waardoor je bigstack geraakt in een MTT. Zo verder als bigstack je kan opwerken naar de final table en mss een tornooi kan winnen voor 1000$+ dan zijn al die vorige AA handen vergeten :D

ok,ok tilt moment is weer voorbij en jullie hebben me overtuiogd

iedereen thanks voor de reacties :)