In De Kuip speelt Feyenoord toch?
Je kunt ook meteen zeggen wat je wil weten, dan kunnen we al deze omslachtige vragen overslaan.
Was alleen benieuwd. Als je nu gewoon ja of nee had gezegd hadden we die vragen idd kunnen overslaan.
Leuke poging van je Robbie, om DeKuip wat tegemoet te komen.
Hopen dat hij het ook goed oppakt.
ik heb best al wat zieke swings gehad op de 45's dus maybe dat ik men 2cent even kan geven.
1/ sample. lijkt me dat je nog geen sample hebt om te weten of je winnend of verliezende speler bent. optie A: je bent winnende speler en hebt super veel bad luck gehad en een extreeme swing optie B: je cashes in het begin was een hotrun en je bent een verliezende speler en dan zijn 250 blanks al sneller mogelijk
2/ heb je het over 250 blanks in a row, of heb je nog paar mincashes etc erin. 250 blanks in a row heb ik tbh nog nooit gezien bij een winnende speler. kheb toch al paar duizenden 45's achter de rug en hoe meer games je speelt, hoe groter de kans dat je eens een lange slechte periode hebt. denk dat men grootste downswing 150BI's is (met mincashes in etc..) en grootste streak rond de 50-60 games zit. was in periode dat ik zelf maar break even speler was. 250 pure blanks hebk nog nooit bij iemand gezien, waardoor ik beetje bang bent dat je in punt 1/ optie B speler bent. is no offence, statistisch gezien is het gewoon waarschijnlijker.
3/ kheb je nog niet tijdens coachings gezien, heb je nog niet op skype groepen gezien, kheb je nog geen enkel hand zien posten in de handjudgings en heb je nog niets zien reageren in 45man blogs. µ
Kan je enkel aanraden om hiermee te beginnen om of optie B uit te sluiten of als het toch optie B is, aan je game te werken zodat je een winnende speler word.
4/ ik wil gerust even in de rapte een HH van je bekijken. maak een blog aan, upload je HH, post de link en vraag naar meningen. lijkt me de beste manier om te weten of je winstgevend speelt.
5/ je zegt dat je nu niet meer boven brm speelt, maar die 3r/180 met 180$ is ver boven BRM. met 1R/1A zit je aan 9$ BI en heb je dus een BRM van 20BI , waar je voor 180's beter richting 200+ kijkt. zonder BRM ben je gewoon een kat voor de vis en tbh zijn er weinig mensen die je gaan helpen als je je niet 100% (en niet 99%) aan BRM houd. lijkt me ook logisch dat je geen tijd in iemand gaat steken die toch sooner or later broke gaat door tilt/bad BRM.
Oorspronkelijk gepost door solartje
optie A: je bent winnende speler en hebt super veel bad luck gehad en een extreeme swing
...
250 blanks in a row heb ik tbh nog nooit gezien bij een winnende speler.
Ik weet dat wiskunde bij de meesten afschrikt (wat me toch altijd wat verbaast op een poker-forum) maar zie mijn berekening hierboven. De kans dat hij een winnende speler is (of toch: dat hij als een winner speelde tijdens die 250-streak) is echt astronomisch klein.
Zelfs bij een ongelooflijk slechte ITM% is de kans nog enorm klein dat dit voorvalt. Sommigen vragen zich dan ook terecht af, of het wel klopt dat hij 250x na elkaar niet cashte. We (mods) dachten zelfs effen van een experiment te doen waarbij we gewoon elke hand all-in gaan, en zien of we daarbij toch kunnen cashen op 250x. Maar de goedkoopste zijn 25c en dan kost het experiment toch al direct meer dan $60, om nog maar te zwijgen van de tijd dat we erin zouden stoppen :).
Oorspronkelijk gepost door Horemanske
ik kan dat ook ,als ik in slaap val![]()
Enkel als je TN gebruikt en die je automatisch terug registreert voor nieuwe ;). En dan nog dacht ik dat TN zelfs daartegen iets ingebouwd heeft...
250 games niet ITM op 45 mans, op een rij..?
Kom op joh, das gewoon bullshit, je hoort regelmatig van 40/50 games, en vast ook wel 80 of zelfs 100 games, maar 250 is wel heel veel he
Ben het trouwens volledig met Kuip eens, dat het nooit de bedoeling kan zijn dat op een forum van een pokerschool continu de verhalen rondgaan over rigged sites, en alle andere complot theorieen die hij er op nahoudt. Het is Robbie zijn recht er zo over te denken, maar laat hem dat dan in zijn eigen blog doen, en niet in elk random topic.
Hoe moeten beginners die hier komen in hemelsnaam die informatie filteren op onzin praat, en werkelijkheid.