Ga naar het forum
hoe is het mogelijk...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hoe is het mogelijk..

85 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
7,730 Weergaven
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door 12disciples

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Wat Robbie elders verkondigt, weet ik niet (het is als mod nu eenmaal onmogelijk om elk subforum te lezen - daarom hebben we een heel team) maar ik zie echt niet hoe jullie hier concluderen dat Robbie hier zit te insinueren dat poker rigged is. Alle verwijten aan zijn adres zijn in deze thread dan ook totaal niet aan de orde.

Dus graag on-topic terug.

Misschien moet je dan toch eens leren begrijpend te lezen Viper. En dan ook nog beweren dat ik iets insinueer, alsof ik me ooit bezig hou met de boel opstoken oid. Moet niet gekker worden hier, en jullie vragen je nooit af waarom steeds meer mensen dit forum verlaten?
De een liegt over zijn bad run, de ander denkt dat ie altijd bad runt omdat alles en iedereen tegen hem is, maar ziet niet in dat het aan hemzelf ligt. Zucht...

Kun je dan serieus aangeven waar Robbie in deze thread het heeft over rigged poker of klaagt over zijn slechte runs? Ik kan het namelijk nergens uit opmaken.

Zeker kan ik dat:

Natuurlijk reageer ik, als koning van de pech, hierop.

Ik zou het niet zo gauw opgeven. Wat ik hier allemaal paraat gemaakt heb is pas echt buiten proportie. Toch is er voor mij toekomst in het poker.

Ik raad je aan mijn blogs eens te lezen. Een en al frustratie en whining.

Bovendien had ik het niet alleen over dit topic, maar allerlei random topics.
En lijkt me duidelijk wat hij wil zeggen met zijn Koning van pech opmerkingen.
Hij speelt aan volume in life time, wat een beetje grinder in 1 mnd speelt?
Maar ja, juist hij runt slechtste van allemaal.. kom op joh.

Yoghi
BlackMember

Bob jij gunt ook niemand anders om ergens de beste in te zijn he

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door seanp6
goedenavond mensen,

is het niet beter dit topic te sluiten omdat dit alleen maar onnodige problemen oplevert?

kan mensen wel begrijpen dat ze het irritant vinden als mensen het constant over rigged sites en al die dingen hebben. Als mensen slecht runnen hoor je alleen dat als ze goed runnen hoor je niks.

Anyway er was geen aanleiding in dit topic voor dit gesprek. Vind het zonde dat mensen hier onderling problemen krijgen dat is niet nodig.

Gl peepz

:heart:

nee :D

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Bob jij gunt ook niemand anders om ergens de beste in te zijn he

Hehe.. goed gevonden :D

Helaas begrijpt bobm78 de insteek niet van het geheel. Hij wil zelfs gaan redeneren over wat ik bedoel en zeggen wil. Dat weet alleen ik precies. De meeste andere lezers begrijpen het. Alleen bobm78 niet. Jammer voor hemzelf. Mij maakt het niks uit.

Fopmasta is op gang geholpen. Daar gaat het om. En om niks anders.

Dat bobm78 over hoe mijn eigen woorden bedoeld zijn wil gaan praten, omdat hij meent dat hij beter weet wat ik bedoel dan ikzelf, is echt lachwekkend. Jullie begrijpen dat ik daar niet op in kan gaan. Dit gaat nergens over.

Ik denk dat dit topic klaar is.

Bobm78, als je met mij ergens over wilt praten dan open je maar een nieuw topic. Dit is fopmasta's topic, niet dat van jou of mij.

Knien12
Elite Grinder

This topic is a beautiful tradgedy

Zomg poker is rigged!!!

Weet je wat ik ooit eens heb meegemaakt he??

Nou, ik had A2, iemand anders A8, nog iemand anders K3, nog iemand anders QT, en de laatste had (je zou het niet geloven maar het is toch zo) 33.

Maar dit is nog niet alles, toen kwam de flop, iedereen had een monster dus we waren preflop al allin. En die flop kwam dus (en het was wel echt een flop, haha snap je?!?!!1@) J95, ik bedoel, hoe kan dat nou, precies die kaarten die nog niemand had.

Nadat iedereen in de chat al lol rigged!! had geroepen kwam de turn, en met een draai (turn in het engels) van de hand van de deler lag die kaart daar ineens, een 2, en toen had ik dus een pair, de op 1 na beste hand van alle 5 de mensen, ik was toen heel trots.

En als allerlaatste kaart kwam de river zoals jullie vast wel weten, en die was (hoe kan het ook anders) een 2, dus ik had 3 van dezelfde, 3 of a kind!! en ik won deze monsterpot. Alle tegenstanders barstten in huilen uit terwijl ik SHIP IT!!! riep en alle chips naar me toe zag komen.

DeKuip
Elite Grinder
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door tellingthetruth
Zomg poker is rigged!!!

Weet je wat ik ooit eens heb meegemaakt he??

Nou, ik had A2, iemand anders A8, nog iemand anders K3, nog iemand anders QT, en de laatste had (je zou het niet geloven maar het is toch zo) 33.

Maar dit is nog niet alles, toen kwam de flop, iedereen had een monster dus we waren preflop al allin. En die flop kwam dus (en het was wel echt een flop, haha snap je?!?!!1@) J95, ik bedoel, hoe kan dat nou, precies die kaarten die nog niemand had.

Nadat iedereen in de chat al lol rigged!! had geroepen kwam de turn, en met een draai (turn in het engels) van de hand van de deler lag die kaart daar ineens, een 2, en toen had ik dus een pair, de op 1 na beste hand van alle 5 de mensen, ik was toen heel trots.

En als allerlaatste kaart kwam de river zoals jullie vast wel weten, en die was (hoe kan het ook anders) een 2, dus ik had 3 van dezelfde, 3 of a kind!! en ik won deze monsterpot. Alle tegenstanders barstten in huilen uit terwijl ik SHIP IT!!! riep en alle chips naar me toe zag komen.

hi robbie :D

12disciples
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 12disciples

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Wat Robbie elders verkondigt, weet ik niet (het is als mod nu eenmaal onmogelijk om elk subforum te lezen - daarom hebben we een heel team) maar ik zie echt niet hoe jullie hier concluderen dat Robbie hier zit te insinueren dat poker rigged is. Alle verwijten aan zijn adres zijn in deze thread dan ook totaal niet aan de orde.

Dus graag on-topic terug.

Misschien moet je dan toch eens leren begrijpend te lezen Viper. En dan ook nog beweren dat ik iets insinueer, alsof ik me ooit bezig hou met de boel opstoken oid. Moet niet gekker worden hier, en jullie vragen je nooit af waarom steeds meer mensen dit forum verlaten?
De een liegt over zijn bad run, de ander denkt dat ie altijd bad runt omdat alles en iedereen tegen hem is, maar ziet niet in dat het aan hemzelf ligt. Zucht...

Kun je dan serieus aangeven waar Robbie in deze thread het heeft over rigged poker of klaagt over zijn slechte runs? Ik kan het namelijk nergens uit opmaken.

Zeker kan ik dat:

Natuurlijk reageer ik, als koning van de pech, hierop.

Ik zou het niet zo gauw opgeven. Wat ik hier allemaal paraat gemaakt heb is pas echt buiten proportie. Toch is er voor mij toekomst in het poker.

Ik raad je aan mijn blogs eens te lezen. Een en al frustratie en whining.

Bovendien had ik het niet alleen over dit topic, maar allerlei random topics.
En lijkt me duidelijk wat hij wil zeggen met zijn Koning van pech opmerkingen.
Hij speelt aan volume in life time, wat een beetje grinder in 1 mnd speelt?
Maar ja, juist hij runt slechtste van allemaal.. kom op joh.

Op zo'n manier dus. Nu snap ik je.
Helaas ben jij dan degene die in dit geval faalt in begrijpend lezen. Deze opmerkingen plaatst Robbie in een soort van humor om fopmasta aan te tonen dat hij niet te snel moet op geven.
Maar ja, als je iets negatief wilt interpreteren zonder de context goed te kunnen of willen begrijpen, dan moet je dat zeker doen bobm78.
Voor de duidelijkheid: de laatste zin kun je interpreteren als sarcastisch en dat is dan ook de enige goede interpretatie omdat ik hem ook sarcastisch bedoel.

12disciples: _thumbsup:

bobm78
Poker Player

mod-edit pcbeem: post verwijderd, schelden gaat de discussie (als die er al is.....) alleen maar laten escaleren.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Is het nu echt zo moeilijk om dit topic te laten rusten? Kern van zaak is al opgelost (fopmasta heeft er weer vertouwen in), kortom het verzoek om nu normaal met elkaar te communiceren of ik gooi de thread op slot.

bobm78
Poker Player

lol, en dan ook nog mijn post aanpassen, zucht, ben er hier wel klaar mee.
Kunnen jullie weer fijn op zoek naar een nieuwe handjudge, aanbiedingen zat toch.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Is het nu echt zo moeilijk om dit topic te laten rusten? Kern van zaak is al opgelost (fopmasta heeft er weer vertouwen in), kortom het verzoek om nu normaal met elkaar te communiceren of ik gooi de thread op slot.

Dikke boehoe!!!! :D :D

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Dikke boehoe!!!! :D :D

Als hij dat al schelden vind, zegt toch genoeg..? Hij pakt nog net niet zijn bonnenboekje erbij :D

Yoghi
BlackMember

Zeg mods kunnen jullie deze belhamels niet bannen?

Kidd0Beatrix
Poker Player

Ik heb toevallig gelezen wat Bob schreef en je kunt dat toch niet ernstig schelden noemen?

Als die tekst verwijderd moet worden, pak je rode pen dan maar en ga de verschillende onderwerpen op dit forum maar langs.

Vooral in het blog van Robbie, OMB, Donbartos en het onderwerp bestaat God kun je je dan uitleven.

Oorspronkelijk gepost door Marjolein47533
Ik heb toevallig gelezen wat Bob schreef en je kunt dat toch niet ernstig schelden noemen?

Als die tekst verwijderd moet worden, pak je rode pen dan maar en ga de verschillende onderwerpen op dit forum maar langs.

Doen ze al hoor, hier wat footage van het PS mod team:

:coolface:

darko163
PokerStrategist

Ik vind dat er wel wat meer respect mag zijn voor het mod-team. Wat ze ook doen, er zal altijd wel een partij zijn die niet tevreden is. Daarnaast is het hun taak om ervoor te zorgen dat leden van PokerStrategy.com zich goed voelen op het forum en niet bedolven worden onder de ego's van anderen. Ik draai al jaren mee bij PokerStrategy (en op het forum) en heb eigenlijk nog nooit een moderator onterecht zien ingrijpen (of zonder dat ik de reden erachter begrijp, zoals escalatie van een thread).

Natuurlijk mag je het oneens zijn met beweringen of meningen van anderen, maar blijkbaar vinden sommigen het moeilijk om daarop te reageren zonder een ander af te breken.

Wat je zaait, zul je ook oogsten ;)