Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Wat Robbie elders verkondigt, weet ik niet (het is als mod nu eenmaal onmogelijk om elk subforum te lezen - daarom hebben we een heel team) maar ik zie echt niet hoe jullie hier concluderen dat Robbie hier zit te insinueren dat poker rigged is. Alle verwijten aan zijn adres zijn in deze thread dan ook totaal niet aan de orde.Dus graag on-topic terug.
Misschien moet je dan toch eens leren begrijpend te lezen Viper. En dan ook nog beweren dat ik iets insinueer, alsof ik me ooit bezig hou met de boel opstoken oid. Moet niet gekker worden hier, en jullie vragen je nooit af waarom steeds meer mensen dit forum verlaten?
De een liegt over zijn bad run, de ander denkt dat ie altijd bad runt omdat alles en iedereen tegen hem is, maar ziet niet in dat het aan hemzelf ligt. Zucht...Kun je dan serieus aangeven waar Robbie in deze thread het heeft over rigged poker of klaagt over zijn slechte runs? Ik kan het namelijk nergens uit opmaken.
Zeker kan ik dat:
Natuurlijk reageer ik, als koning van de pech, hierop.
Ik zou het niet zo gauw opgeven. Wat ik hier allemaal paraat gemaakt heb is pas echt buiten proportie. Toch is er voor mij toekomst in het poker.
Ik raad je aan mijn blogs eens te lezen. Een en al frustratie en whining.
Bovendien had ik het niet alleen over dit topic, maar allerlei random topics.
En lijkt me duidelijk wat hij wil zeggen met zijn Koning van pech opmerkingen.
Hij speelt aan volume in life time, wat een beetje grinder in 1 mnd speelt?
Maar ja, juist hij runt slechtste van allemaal.. kom op joh.