Ga naar het forum
Hoe ziek is dit

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoe ziek is dit

24 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
934 Weergaven

Komt toch alleen maar gezever op elke post die ik maak.
Ik apprecier het wel als mensen een deftige commentaar op zetten zoals sommige hier wel gedaan hebben dank daarvoor

23 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Sterk gespeeld :tongue: ........ van beiden :f_biggrin:

caroline29632
BlackMember

Lol, hoe slecht is dit gespeeld?

iamthedanger
BlackMember

echt.... wp...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

caroline dit was echt niet zo slecht gespeeld we waren elkaar aan het trappen tbh en als er een harten komt so be it tis kleine pot

Hij reraisde preflop flop check ik want denk dat in zen range zit om te betten turn ligt er een straat en ik check opnieuw om hier eigenlijk checkraise te doen
en river ja zet ik hem nooit op een flush en er called meestal genoeg fish

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Masterbluf
caroline dit was echt niet zo slecht gespeeld we waren elkaar aan het trappen tbh en als er een harten komt so be it tis kleine pot

Hij reraisde preflop flop check ik want denk dat in zen range zit om te betten turn ligt er een straat en ik check opnieuw om hier eigenlijk checkraise te doen
en river ja zet ik hem nooit op een flush en er called meestal genoeg fish

Dude....

_mad:

DeKuip
Elite Grinder

Die laatste zin snap ik niet echt.
Maar preflop call/call? ?(

De flop checken kan ik nog wel begrijpen, maar de turn moet je sowieso betten. River overshove valt op zich nog wel mee. Maar goed was niet echt nodig geweest als je de hand anders had gespeeld denk ik..

En dat de pot klein is komt meer door jezelf natuurlijk ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

mja probeerde het wat tricky te spelen maar het is helaas wat verkeerd uitgedraait mss iets te veel geslowplayed maar persoonlijk vond ik eht niet zo slecht had die nu niet deze monster gehad was hand helemaal anders uitgedraaid.

Als ik dan zelf 1 fout moet aanduiden is het mss wel preflop die call had beter zelf geopend

raymond20001
PokerStrategist

dit is het absolute laagtepunt van de downswing, vanaf nu gaat het allleen maar uppperdepppuupp

caroline29632
BlackMember

mja probeerde het wat tricky te spelen maar het is helaas wat verkeerd uitgedraait mss iets te veel geslowplayed maar persoonlijk vond ik eht niet zo slecht had die nu niet deze monster gehad was hand helemaal anders uitgedraaid

Nee, dan had hij gwn gefolded...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

:Plaat ons hopen he maar gaat odnertussen al weer beter hoor l

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

mja probeerde het wat tricky te spelen maar het is helaas wat verkeerd uitgedraait mss iets te veel geslowplayed maar persoonlijk vond ik eht niet zo slecht had die nu niet deze monster gehad was hand helemaal anders uitgedraaid

Nee, dan had hij gwn gefolded...

Ik weet niet hoor. Als Masterbluf eerst 2 keer checked en daarna voor zoveel all in geraisded dan kan villain daar moeilijk zijn hand fold toch?

Mstlc
Oldschool Grinder

Hij reraisde preflop

De eerste raise na de BB is een RAISE, geen reraise...

Preflop: Hero is SB with 5:h, 7:h.
4 folds, Hero calls $0.25

Open complete... seriously!? Nee wacht... open complete/call... even worse.

Ofwel raise je hier first in, ofwel open fold je. Je gaat hier nu een drawing hand spelen, oop, zonder initiatief, sounds like a plan... or wait. Limp/callen is voor donks... get it out of your game.

preflop complete/call is slecht ja, gewoon stealen daar met die hand op de sb,

as played gewoon de turnbetten ! :)

Ashton733
Elite Grinder

ik denk dat ge alleen maar gecalled wordt door een flush, 70 callen om 4 te winnen ....

Joenaes
BlackMember

dju, nu kan ik de hand niet zien :(

Oorspronkelijk gepost door Joenaes
dju, nu kan ik de hand niet zien :(

DIT is echt lame.
Klaagmuur post maken getiteld "hoe ziek is dit"

Wat verwacht ik te zien?
Iets zieks, een flopped Quad Tienen die gecracked wordt door runner runner royal, IN VOLGORDE! Dus iets niet standaard

Wat krijg ik te zien?
Een Openingspost die ge-edit is omdat het hand blijkbaar superslecht gespeeld is, getuige het gedelete.
Ik krijg dus geen zieke suckout te zien, ik lees alleen maar mensen die zeggen dat het hand slecht gespeeld is terwijl ik het zelf niet kan zien :(

Wat is mijn conclusie?
Open geen klaagmuurposts als je daarna niet bereid bent om bij je eigen instincten/skills te blijven en het hand te laten zien. Als je het hand delete is hetzelfde als devolgende conversatie:

Skater 1: Ik kan een double heelflip
Skater 2: Echt?
Skater 1: Yep!
Skater 2: Doe eens?!
Skater 1: Nee...
Skater 2: Waarom niet?
Skater 1: Gewoon... geen zin nu.

LiquidCity
PokerStrategist

Het geklaag over het geklaag van anderen begint mij ook te tilten.

iamthedanger
BlackMember

jonge hij is wel diamond he dus een beetje restecp graag he!