1 oplossing voor jou : Studeren en stort 500 a 800 euro en dan heb je geen last meer van micro's.
Ooit al nagedacht dat op micro's de grootste donks zitten ? Je zou moeten weten hoeveel x ik al verloren ben met goede hand vs een brol hand. Part of the game. Het zijn vissen voor iets , maar je kan er wel goed aan verdienen.
Fish = $$$ en soms winnen zij met onmogelijke hand. Maar op lange termijn zal je move +EV zijn. Mijn AA is ook al veel verloren , maar toch staat hij in het groen op overal.
Er is hier goede video over variance , in het begin toen ik hier op het forum kwam heeft mij dit ook iemand gestuurd. Zal je snel duidelijk worden , hoe poker in zijn werk gaat. Software rigged bla bla , allemaal zever , er zijn het die het kunnen en er zijn er die het niet kunnen. Aan wat zou dit liggen ? De site volgens jou ? Nee dat ligt aan jezelf en de variance van de game. Moest je altijd AA AK , KK , QQ winnen dan zou het maar saaie game worden.
Hup minder wenen , meer spelen , meer oefenen. Micro is trouwens de basis voor te leren , als je nog de basis moet leren op 25 Nl bv zal dit je veeeeeeeeel centjes kosten. Kijk wat minder naar de beats , en studeer gewoon en neem ze er bij.
Ben het levende voorbeeld dat ik harder moet studeren
Gisteren ook gesprek gehad met Qubie over poker en sommige variant , en ben begonnen op 6 max sta 17 - $ volgens hm2 maar wel BE op m'n roll ( dat ter zijde ) Heb gisteren ook calls gemaakt die totaal niet mochten !
Poker Stars, $1.32 Buy-in (75/150 blinds) No Limit Hold'em Tournament, 3 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.
BTN: 4,615 (30.8 bb)
SB: 2,510 (16.7 bb)
Hero (BB): 1,875 (12.5 bb)
Preflop: Hero is BB with K
T
BTN folds, SB raises to 2,510 and is all-in, Hero calls 1,725 and is all-in
Flop: (3,750) T
T
Q
(2 players, 2 are all-in)
Turn: (3,750) J
River: (3,750) 2
Results:
Spoiler
3,750 pot
Final Board: T
T
Q
J
2
SB showed J
J
and won 3,750 (1,875 net)
Hero showed K
T
and lost (-1,875 net)
Zoals deze hand gewoon slecht gespeeld van me en ik verlies hem ook al komt de flop heerlijk.
Beats moet je bekijken , want soms kan je de mist in gaan dat je denkt dat die hand goed gespeeld is zoals ik dacht aan tafel.