Ga naar het forum
how to fold trips?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] how to fold trips?

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
364 Weergaven
flamman86
PokerStrategist

ik word er gek van.... al 3 dagen achter elkaar word echt ELKE trips of gebeat of ik krijg een pot van 50c. Echt alles komt me achterna, straight draw flush draw inside straight draw. Hoe hoog ik ook bet ze callen en krijgen hem 100% van de keren.
heb het hier over 10 tot 15x verliezen deze week en geen een hoge pot opgepakt. En nu net ging te ver... bord is save ik heb 7 7 flop 7 4 J ieman bet 10c op 30c pot i reraise naar 50c. Hij pushed met 10$ denk een seconde na over JJ toen dacht ik van fuck dat kan echt niet. Showdown A 2 s.... 1 overcard en hij pushed... river hit die zijn flush, zoals gewoonlijk.

bedoel ik kan best tegen een bad beat, maar nu al 3 dagen achter elkaar al mijn trips moeten afbetalen aan donks is niet fijn.. (uitzonderingen daar waar hij een grotere trips flopte).

moet ik gewoon maar al me trips op flop weggooien? check fold spelen? of alle paartjes van 22 tot AA gewoon preflop weggooien?

6 reacties
noisecore
Oldschool Grinder

[ ] POSITIVE MINDSET, LONGTERM THINKING

en ten 2e, tegen trips heeft hij met een FD nog 9 outs
dus ongeveer 36% equity. Nu rekening houdend met het feit dat er al een aantal kaarten van die suit gefold zijn heeft hij toch zeker nog 30% equity

keep grinding, keep learning

dont fold trips! tenzij je echt zeker weet dat je beat bent

flamman86 Topicstarter
flamman86
PokerStrategist

keeping a positive mindset is moeilijk. Trips een keer verliezen of 3x achter elkaar verliezen snap ik nog wel. Ik heb het hier over 10 tot 15x achter elkaar een all in verliezen... Longterm doesnt keep up for that.....

word er gewoon ziek van 50$ down door idioten die alles plat callen voor elke out die ze hebben en elke keer hun magicaly card kunnen hitten. Gaat het vertrouwen in winnen snel omlaag. Die flushdraw was tot daar aan toe was gewoon de final hit in my face...

noisecore
Oldschool Grinder

ik ben wel veel meer down deze week hoor gewoon leuk blijven denken , aan je spel werken en je A-game blijven spelen :)
beats happen, downswings happen, but just keep playing your game.

wauss
PokerStrategist

dat heeft iedereen wel is meegemaakt. ik vraag me ook wel is af of het niet beter is om gewoon 72o te shoven want de slechtste kaarten lijken altijd te winnen. je heb gewoon pech. volgende week hit je misschien alles en kan er niks fout gaan. shit happends. alleen jij kan zorgen dat je niet vast zit in de shit

realh
PokerStrategist

ik zou het niet doen... alleen slechte spelers kunnen met slechte kaarten winnen...

Er is een beschermengel die alle fish tegen sharks beschermt, zoveel zieke handen gezien dat ik het niet anders kan toebrengen.