In 3 dagen van 368 naar $68, maar ben wel door alle rake ruim silverstar geworden haha.
Heb ook echt aljezus lang gespeeld maar eens snel naar bed gaan.
Ach ja, na de examens kan ik dan vol gaan grinden
Kan ik lekker leren vanaf morgen.
Rake:
En ik ben busted
Heb 1 stellar reward klaar staan, die unlock ik wel als ik klaar ben met examens. Kijken hoever ik kan komen met $10,-
Kan ik gelijk mezelf een doel stellen ♠_cool:
Ehm, er staan zo'n 10,000 handen tracked tot vandaag.
Je hebt 4 maanden gedaan over 10,000 handen en je zegt dat je veel gespeeld hebt? Sorry hoor maar..
Op je PTR bij de grootste verlies handen staat 2x achter elkaar K9o.
Daarnaast zit je op NL100HU met een bankroll van minder dan $1000 neem ik aan.
Ik ga dit over een aantal uur bestuderen, want volgens mij heb je dit allemaal aan je zelf te danken.
sorry maar die piek in de rake is omdat je hogere stakes buiten BRM bent gaan spelen niet omdat je veel hebt gespeeld.
Relax, met veel bedoelde ik voor mijn doen veel. Ik heb gister zo'n 3k handen gespeeld wat als inderdaad neemt van mijn 10k handen totaal een groot deel is vind je niet?
De sample is ook helemaal niet groot, ook dat weet ik. Buiten BRM spelen deed ik inderdaad tot een paar dagen terug, echter nadat ik die $256 had geshipt kwam het besef van BRM echt naar boven en daar heb ik mij gister dan ook (tot de laatste $90,- dan ook aan gehouden. Waarna een $100,- of niets mentaliteit is ontstaan, en hoewel ik toch over die €100,- ging (op een piek nog even $178, maar toen waren de stoppen al doorgeslagen)
Dus ja, ik heb het aan mezelf te danken
@ItsTeddyKGB 2k handen Januari, 3k Maart,+april 5k mei, dus voor mijn doen heb ik gister veel gespeeld ja.
@noise heb de hele dag FL gespeeld inplaats van mijn NLHE cash games (speel meeste SNG, maar ook daar is de sample iets van 170 SNG, 40 scheduled, 200 HUSNG)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is dan ook geen huil topic van kijk mij eens zielig zijn, free moneyz pl0x! Maar meer een reminder (aan mezelf) dat binnen BRM spelen (dus voor al het downmoven) van groot belang is. En dat zelfs als je facking hot runt, je niet moet denken dat je de hle dag hot runt, misschien je sessie wat eerder afbreken.
(Sessie ging ongeveer zo 250 --> 150 (eerste stop) --> 230 (jeej) --> 110 (stop) --> 150 --> 90 (stop) --> 150 (jeej stop! )
Pauze
150-->189 (Begint nacht te worden, stop nu! Je begint steeds dommer te spelen) --> 60 (3 uur rondzweven op 60, af en toe ene piek omhoog, af en toe omlaag.) Vanaf hier erg veel stomme acties, callen omdat ik wil zien wat iemand in zjin hand heeft etc.
---> BUST --> Post op forum --> Miscommunicatie (zei je vergeven) --> Ochtend
Kusjes
Vorige keer was het het weekend voor de proefwerk week, nu voor de examens. Beide keren had ik zo'n mentaliteit van ja kut, ik poker teveel doe te weinig voor school. Misschien dat dat mij (zeker de vorige keer) een stuk aggresiever laat spelen zonder het gevaar van ruin in te zien.
Achteraf vind ik het kut dat ik me vanaf $10,- omhoog ga grinden, maar misschien een goede reden voor een blog. En dan maak ik hopelijk niet nog eens die fout.
BR: $10,-
BRM: 2NL --> $50,-
FL .01/.02 --> $12,- maar dat is op deze limiet zo belachelijk, 6/10 handed flops en bidden dat ej iets hebt gehit, want je zult bijna altijd $0.24/hand betalen.
1HUSNG: --> $20 (aggresief BRM? Ik heb genoeg edge om hier zo snel mogelijk naar toe te moven om me verder omhoog te grinden)
Badugi/Omaha/5Card draw/2-7/stud --> $250+ Dus gewoon niet meer spelen een tijd
SNG 1$ --> $50,- In ieder geval voor de turbo's.
MTT --> Niet spelen tot BR is minimaal 80
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Dat word denk ik FL grinden/2nl, en this time we do it fly
Laat het een (dure) les zijn voor jezelf.
In de toekomst beter werken aan je discipline om zo'n dingen niet meer tegen te komen. Als je een mindere sessie hebt kun je beter ff stopen met pokeren, je handen eens reviewen, maar zeker niet proberen je winst weer goed te maken...
Daarom is het beter tijdens dat je aan het spelen bent niet te kijken naar je winst/verlies want dan zal je bewust of onbewust anders spelen.
Mss kun je een deel van je BR op Moneybookers zetten ofzo en niet alles op je pokeraccount laten staan. Dan kun je niet alles in een keer verliezen.
Wat speelde je toen je BR er door hebt gejaagd?
Een dure les vind ik het niet, ik heb voor mijn 2 originele stortingsbedragen van ongeveer €30,- ($50,- elk) 4 maanden getraind, dingen meegemaakt en nog belangrijker: plezier gehad. Het is wel een goede les echter.
Het terugwinnen van mijn verlies is een van mijn grootste fouten, en staat ook in de top van dingen die anders moeten: niet kijken naar je winst/verlies tijdens een sessie is het nieuwe zwart.
Mijn BR heb ik er doorheen gejaagd met 1/2 FL dus waar mijn BR eigenlijk 600 voor zou moeten zijn. Dit gaf echter zo'n vertekend beeld van hoe goed ik op weg was om mijn winst terug te verdienen. Ik dacht, oh ik ben weer op 140 dit gaat goed, terwijl ik dan maar 70 BB had voor het level waar ik bust op ging.
Ik was echter eerst gewoon netjes 0.25/0.50 FL binnen mijn BR aan het spelen.
Volgende les: op de NL2 niet bluffen met onverbeterbare handen!
Succes man, je komt er vast wel weer bovenop.
Ik snap wat je daar hebt lopen doen ook best goed, ik heb eenzelfde periode gehad. Ik ging in 1 avond van $150 > $400. Vervolgens verloor ik de volgende dag $100, en ging ik tilten op een 100NL tafel.
Never again!
En wat ook fijn is, ik hoef niet te pokeren voor mijn leven. Na de examens ga ik werken in een café/restaurant. Pokeren zie ik meer als een spel met levels, en ik ben gisternacht gewoon game over gegaan. Prima reden om te trainen zou ik zo zeggen.