Ga naar het forum
ik vermoedde iets..

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ik vermoedde iets..

9 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
821 Weergaven
ExPLoDa

Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.50 BB (9 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

BB ($23.25)
Hero (UTG) ($59.45)
UTG+1 ($51.20)
MP1 ($52.20)
MP2 ($17)
MP3 ($48.75)
CO ($11.45)
Button ($42.35)
SB ($92.40)

Preflop: Hero is UTG with K, K
Hero bets $1.50, UTG+1 calls $1.50, 6 folds, BB raises to $4.50, Hero calls $3, UTG+1 calls $3

Flop: ($13.75) A, 5, 6 (3 players)
BB checks, Hero checks, UTG+1 checks

Turn: ($13.75) 4 (3 players)
BB bets $3.50, Hero folds, UTG+1 raises to $24.25, BB calls $15.25 (All-In)

River: ($51.25) J (2 players, 1 all-in)

Total pot: $51.25 | Rake: $2.55

Results below:
BB had A, A (three of a kind, Aces).
UTG+1 had 6, 6 (three of a kind, sixes).
Outcome: BB won $48.70

eerste x dat ik kings fold denk ik :<

8 reacties
Moderator
pcbeem

Niks mis mee lijkt me zo. Misschien had je die $3,50 nog kunnen callen, maar ik heb eigenlijk geen verstand van cashgames dus echt adviseren kan ik je daar niet in.

Boki1988

ik zou 4betten pre, BB kan hier aan het squeezen zijn en je wil niet echt in een 3way pot zitten met KK.
Turn zou je nog die kleine bet kunnen callen omdat hij dit ook met een kleiner paar dan KK zou kunnen doen maar folden op elke raise.

expert play, congratz

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
expert play, congratz

Yoghi-stijl?

Supermoderator
Zeezout

Denk dat ik hier bet-fold flop zou spelen.

Natuurlijk is de aas dodelijk, maar zonder verdere actie wil ik weten waar ik sta.

Zegt natuurlijk niet dat ik daarin gelijk heb :D

marcelhermus

preflop 4bet en met die A op het board lijkt dit me een supereasy fold.

12disciples

Preflop villain all-in zetten en dan laten komen zoals het komt. Fold hij, ook prima, binnen is binnen.

AceGaylord

Vreemde play pre-flop. Je had hier toch zeker wel een hele goede read op BB dat hij hier enkel met AA/KK/AK preflop zou raisen & door je call kan UTG toch ook niet meer folden (?).
Toch snap ik je play niet helemaal, maar ben wel erg benieuwd naar je redenatie (kspeel nog niet zo lang).

Waarom 4bet je niet?
Als je BB enkel met bovenstaande range ziet 3betten, ga je dan op de flop waar geen Aas op valt opeens wel broke terwijl hij net zo goed AA zou kunnen hebben.
En wat als er geen aas valt maar de flop hit beide villains range?

En jip, BB zou aan het squeezen kunnen zijn, nog een reden voor een 4bet, toch?

En o ja nog iets wat ik me afvraag:
Heel tof dat je hier je verlies minimaliseert, maar is dit wel de lijn waarmee je je winst op lange termijn maximaliseert?
Handen als QQ gaan je op een flop met overcards niet meer afbetalen (maar jij legt je KK wel af:s ). Als AK niet hit gaat die misschien ook geen geld meer investeren post-flop; daarnaast kom je in een 3way pot terecht en zelfs al had je pre-flop de beste hand (niemand had AA) dan heb je postflop misschien wel niet meer de beste hand. Bijvoorbeeld iemand hit zijn set of AK hit zijn aas, of iemand pikt een sterke draw op en het lijkt me toch alleen dat je veel actie postflop krijgt als je al achterligt of als iemand besluit om zijn monsterdraw te spelen en dan flip je.
Lijkt me toch ook niet helemaal het ideale scenario

NB Tegen een SB range van AA/KK/AK heb je nog steeds een equity van 50,62%; inclusief de dead money in de pot is dit dan toch een easy shove. Als je ook nog QQ tot SBs range kunt rekenen is het helemaal een no-brainer. Alleen als je AK én QQ niet tot zijn range rekent dan is dit geen shove, maar dan had je pre-flop ook gewoon moeten folden mi, want zeg noe zelf, zou je op een totaal droog board met lowcards tegen een dergelijke range dan wel broke gaan?
NB2: Ik speel nog niet zo lang, dus mijn gedachtegangen kunnen wel eens totaal verkeerd zijn