kan er mij iemand zeggen wat de kans is om op drie tafels tegelijk AA, KK en AK te krijgen en ze tegen KK, 1010 en na 2 pair gehit te hebben 55 te verliezen? gewoon vraagje
haaaaaaaa nu terug relaxe en hup ons weer naar boven werken
bb
kan er mij iemand zeggen wat de kans is om op drie tafels tegelijk AA, KK en AK te krijgen en ze tegen KK, 1010 en na 2 pair gehit te hebben 55 te verliezen? gewoon vraagje
bb
Poeh, dat zou een hoop werk kosten, ga ik m'n hersenen even niet over laten kraken
Lijkt me ook niet zeer nuttig om een getal te krijgen, maar ik durf je wel te zeggen dat die kans vrij klein is. Maar... klein is nog niet gelijk aan 0, dus soms komt het voor. Jammer, maar op lange termijn blijven denken, en weten dat je het geld er op de goede manier in hebt gekregen kan ook wel helpen.
PS: Blijf je handen posten in het forum he
Heb er al wel een aantal van je gezien, maar kan nooit kwaad.
Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
50:50, of het gebeurt, of het gebeurt niet.
Dit is helemaal fout, de kans om een bepaalde hand te krijgen is 1/269 dacht ik, dus als je op 3 tafels op hetzelfde tijdstip die specifieke handen wilt krijgen, zou die kans 1/19465109 zijn. (269*269*269*).
En dan hebben we het nog niet over welke handen ze tegen moeten komen, want dan mag je dit getal nog eens kwadrateren, en dan heb je het ook nog niet over de kans dat ze busten, want dan moet je met equity gaan werken.
Vergeet niet dat je op elke tafel wel degelijk een hand krijgt.
Af en toe vallen mooie handen tesamen en ook om....
Reken ook even uit hoeveel handen je in totaal al hebt gespeeld. Je kunt dit soort situaties niet eens ontwijken wanneer je veel speelt.
Het is zogezegd niet de vraag of het kan, maar wanneer het gebeurt....
Succes
Oorspronkelijk gepost door bitterbarno
Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
50:50, of het gebeurt, of het gebeurt niet.Dit is helemaal fout, de kans om een bepaalde hand te krijgen is 1/269 dacht ik, dus als je op 3 tafels op hetzelfde tijdstip die specifieke handen wilt krijgen, zou die kans 1/19465109 zijn. (269*269*269*).
En dan hebben we het nog niet over welke handen ze tegen moeten komen, want dan mag je dit getal nog eens kwadrateren, en dan heb je het ook nog niet over de kans dat ze busten, want dan moet je met equity gaan werken.
Nope, het is 50:50.
Klopt toch? je wint hem, of je wint hem niet? Ik run gewoon heel slecht in Lotto....
Inderdaad, ik ook, zal wel variance zijn, ik zit vast in een downswing bij de Lotto.
Oorspronkelijk gepost door Asafira
volgens die redenering is de lotto winnen ook 50/50
Is het ook.
Dus jullie baseren je dus louter op het aantal uitkomsten dat je regens aan geeft en niet aan het aantal kansen dat die uitkomst krijgt? dus als ik zeg je hebt bij de lotto kans op geen goed, een goed, twee goed drie goed, ... heb je een kans van 1 op 7 (gesteld dat er zes nummers goed moeten zijn) om de lotto te winnen.
Dus jullie baseren je dus louter op het aantal uitkomsten dat je regens aan geeft en niet aan het aantal kansen dat die uitkomst krijgt? dus als ik zeg je hebt bij de lotto kans op geen goed, een goed, twee goed drie goed, ... heb je een kans van 1 op 7 (gesteld dat er zes nummers goed moeten zijn) om de lotto te winnen.
Maar om de lotto te winnen is het enige wat telt of je alle nummer goed hebt of niet. 50/50 dus
kan er mij iemand zeggen wat de kans is om op drie tafels tegelijk AA, KK en AK te krijgen en ze tegen KK, 1010 en na 2 pair gehit te hebben 55 te verliezen? gewoon vraagje![]()
![]()
bb
Ik zou zeggen een kans van 1 op de 154.
Bij een preflop-push van de 1ste 2 handen.
(,18054*,18863*,19044)
Toch vaker dan je verwacht?
Oorspronkelijk gepost door eruk
Dus jullie baseren je dus louter op het aantal uitkomsten dat je regens aan geeft en niet aan het aantal kansen dat die uitkomst krijgt? dus als ik zeg je hebt bij de lotto kans op geen goed, een goed, twee goed drie goed, ... heb je een kans van 1 op 7 (gesteld dat er zes nummers goed moeten zijn) om de lotto te winnen.Maar om de lotto te winnen is het enige wat telt of je alle nummer goed hebt of niet. 50/50 dus
ik heb het even gesimuleerd en het is inderdaad vrij close tegen 50 50
kans won tied
Lotto winnen: 49.692% 49.47% 00.23%
Lotto niet winnen: 50.308% 50.08% 00.23%
50:50
I like
Met 3 tafels is de kans niet heel groot nee, maar met elke extra tafel die je ook open had neemt die kans wel fors toe. 'k Weet niet hoeveel tafels je open had?
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Oorspronkelijk gepost door eruk
Dus jullie baseren je dus louter op het aantal uitkomsten dat je regens aan geeft en niet aan het aantal kansen dat die uitkomst krijgt? dus als ik zeg je hebt bij de lotto kans op geen goed, een goed, twee goed drie goed, ... heb je een kans van 1 op 7 (gesteld dat er zes nummers goed moeten zijn) om de lotto te winnen.Maar om de lotto te winnen is het enige wat telt of je alle nummer goed hebt of niet. 50/50 dus
ik heb het even gesimuleerd en het is inderdaad vrij close tegen 50 50
kans won tied
Lotto winnen: 49.692% 49.47% 00.23%
Lotto niet winnen: 50.308% 50.08% 00.23%
Ohja er is een .308% kans dat je je lotje onderweg verliest.
oke dus een betje op afvuren dan
iedereen die hier de 50/50 regel hanteert ik bet iedereen iedere week tege 10/1 dat ze de lotto niet winnen. basis bedrag 1000 euro inzet. je krijgt er 10 voor terug en op 50/50 odds niet slecht he ^^
oke dus een betje op afvuren daniedereen die hier de 50/50 regel hanteert ik bet iedereen iedere week tege 10/1 dat ze de lotto niet winnen. basis bedrag 1000 euro inzet. je krijgt er 10 voor terug en op 50/50 odds niet slecht he ^^
![]()
klinkt als een sweet deal!