Ga naar het forum
KK fold preflop?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KK fold preflop?

15 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,798 Weergaven
flamman86

Is KK op een of andere manier neer te leggen preflop? Vandaag 4x afgestacked tegen een 3bet direct AI ik snap call en hoop TOG NIET WEER?!

jawel AA AA AA AA.....

vraag me af wanneer ik eens een setup boost krijgt. ATM ben ik degene die constand in setup toestanden word geduwt.
Mijn AA worden nog geneens opgezocht door any hand, preflop dood...

set tegen overset, set tegen floped straight set vs floped flush.

Ik wil best geloven dat mijn game totaal crap is enzo, maar wat kan je hier tegen doen? Gewoon altijd folden tegen tegenactie?

Hoe kan je sets folden op flop? Zit ik gewoon in een cooler fase? Zit momenteel ook al in een badrun kwa badbeats (250/300$ under EV). Probleem is dat deze is gecombineerd met hele dikke coolers. Zoals KK vs AA als easy, maar dus ook set vs set of floped straight/flush.

In hoevere kan je je game hierop aanpassen? Ik weet dat veel mensen gek worden van mijn topics, ik weet gewoon niet meer hoe ik her mee om moet gaan?

beatte NL2 NL5 en NL10 tot 570$ profit, maar atm.... Dikk 250$ under EV met de nodige coolers zorgt er voor dat ik nog maar 350$ heb. Moet ik gewoon even wat thighter gaan spelen om vertrouwen gaan terug te krijgen?

En nu ik dit schrijf me 5e KK AI preflop en counter AA..... Is het foldbaar?

14 reacties
noisecore

ga confidence grinden op NL5 of stop gewoon even daar kom je verder mee dan altijd topics te maken waarvan je nog harder gaat tilten terwijl je ze schrijft.

Slechte periodes gebeuren en bij de ene duren deze wat langer dan bij anderen maar daar moet je gewoon mee omgaan.

Ik hoop voor jou dat het snel weer keert iig.

Het is iets waar je je overheen moet zetten. Coolers zullen er altijd zijn en van badbeats zul je op de lange termijn profit op maken. Lukt het je niet, dan is misschien poker toch niet iets voor jou?

ItsTeddyKGB

Kan je dit niet allemaal gewoon in een blog verwerken? Dit is de zoveelste huilie-huilie-thread die ik van jou gezien heb in korte tijd _confused:

Altijd preflop afstacken met KK is een leak. Set vs overset zijn gewoon coolers, hoewel je tegen nits kan gaan denken om bottom set te folden als je 100% zeker weet dat ze alleen met een set+ aggressief worden. Of als er natuurlijk 4 to a flush of straight ligt kan je gaan nadenken want dan is je set meestal een bluff catcher.

Het is lastig te zeggen, maar het ligt echt aan de sample van tegenstander + zijn stats vanuit verschillende posities. Als je met KK 4bet/callt tegen een 3bet van iemand met 8% 3bet en hij heeft AA dan is dat gewoon een cooler. Als je met KK 4bet/callt tegen iemand met een 1% 3bet over een goede sample dan is het fout.

flamman86 Topicstarter
flamman86

hellaas had ik niet de sample om hier over te oordelen zijn veel nieuwe spelers op de NL10. 200 handjes en 1.5% 4 bet. Jah je kan het raden, maar KK lijkt me dan nog te sterk om te folden zeker omdat 200 handjes gewoon niks is.

Wat voor 3bet had hij? 4bet heb je zo'n giga sample voor nodig dat het over het algemeen niks zegt. Maar over 200 handjes heb je iig een idee over zijn 3bet %.

flamman86 Topicstarter
flamman86

bij alle 5 tussen 8 - 15%

Daarbij zeg ik wel dat de meeste unnows waren 1 of 2 had ik een fair sample van +500

Ook vanuit de posities waaruit ze speelde? Als iemand 2% 3bet vanaf MP heeft en 10% vanuit de BB betekent het niet dat ie 6% heeft.

Anders gewoon zien als variance.

noisecore

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Wat voor 3bet had hij? 4bet heb je zo'n giga sample voor nodig dat het over het algemeen niks zegt. Maar over 200 handjes heb je iig een idee over zijn 3bet %.

200 handen een idee over 3bet? komaan in 200 handen 3betten de meeste mensen misschien 5 keer dat zegt ook niets over hun range en uit welke positie ze welke 3bets maken.

Lol cry topic nummer ....?

Oorspronkelijk gepost door noisecore
200 handen een idee over 3bet? komaan in 200 handen 3betten de meeste mensen misschien 5 keer dat zegt ook niets over hun range en uit welke positie ze welke 3bets maken.

Als iemand 5 keer 3bet in 200 handen heeft ie een range van 2,5%. Zegt mij genoeg, nietwaar? Als iemand gestoord loose 3bet vanuit BTN en blinds merk je dat in 200 handen. Als iemand niet bepaald rare 3bets maakt merk je dat ook in 200 handen. Het is genoeg informatie om een beslissing te maken of je KK 4bet/callt. Tegen iemand die in 200 handen z'n 2de 3bet maakt wanneer je EP raised kan je gerust folden.

set over set gebeurd gewoon hoef je niet weg te leggen. KK preflop ook niet. Shit happens, je speelt een mannenspel, gedraag je ook als een man als je verliest. t gebeurt gewoon, klaar.

Annovic

na dit zou je dat wel denken

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
200$ BLT Freeroll

Stacks:
UTG piloute860 (850)
UTG+1 Mwangue (700)
MP1 JOSS100863 (3,721)
MP2 guymas06 (4,592)
CO al shaykh (3,190)
BTN annovic (2,958)
SB pealpael22 (9,964)
BB ludpca (5,260)

Blinds: 25/50

Pre-Flop: (75, 8 players) annovic is BTN K♠ K♥
1 fold, Mwangue goes all-in 700, 3 folds, annovic goes all-in 2,958, 2 folds

Flop: 2♣ 2♦ J♦ (3,733, 2 players, 2 all-in)

Turn: 6♣ (3,733, 2 players, 2 all-in)

River: A♠ (3,733, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 3,733
annovic shows two pair, Kings and Twos
K♠ K♥
Mwangue shows three of a kind, Twos
2♥ 3♥

Mwangue wins 1,475 (net +775)

annovic collects 2,258 (net -700)

pocketaapies

ja daar had je wel moeten folden