Is KK op een of andere manier neer te leggen preflop? Vandaag 4x afgestacked tegen een 3bet direct AI ik snap call en hoop TOG NIET WEER?!
jawel AA AA AA AA.....
vraag me af wanneer ik eens een setup boost krijgt. ATM ben ik degene die constand in setup toestanden word geduwt.
Mijn AA worden nog geneens opgezocht door any hand, preflop dood...
set tegen overset, set tegen floped straight set vs floped flush.
Ik wil best geloven dat mijn game totaal crap is enzo, maar wat kan je hier tegen doen? Gewoon altijd folden tegen tegenactie?
Hoe kan je sets folden op flop? Zit ik gewoon in een cooler fase? Zit momenteel ook al in een badrun kwa badbeats (250/300$ under EV). Probleem is dat deze is gecombineerd met hele dikke coolers. Zoals KK vs AA als easy, maar dus ook set vs set of floped straight/flush.
In hoevere kan je je game hierop aanpassen? Ik weet dat veel mensen gek worden van mijn topics, ik weet gewoon niet meer hoe ik her mee om moet gaan?
beatte NL2 NL5 en NL10 tot 570$ profit, maar atm.... Dikk 250$ under EV met de nodige coolers zorgt er voor dat ik nog maar 350$ heb. Moet ik gewoon even wat thighter gaan spelen om vertrouwen gaan terug te krijgen?
En nu ik dit schrijf me 5e KK AI preflop en counter AA..... Is het foldbaar?