Ga naar het forum
KK VS 8J -> op de f...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] KK VS 8J -> op de flop hit ie zijn 8

15 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
562 Weergaven

waarom callde iedereen mijn preflopraise van 60 cent terwijl ze eerst allemaal limpde ? en waarom callde die 8J !!! GRRR

ook al is het NL10, is dit een vieze harde beat hij had hier maar 4% kans op

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]UTG2$2.66:///////;MP1$10.00:///////;MP2$6.75:///////;MP3$6.46:///////;CO(Hero)$10.00:///////;BU$7.83:///////;SB$10.00:///////;BB$10.15:///////;[/tg]
Preflop: Hero is CO with K:c, K:d.
2 folds, MP2 calls $0.10, MP3 calls $0.10, Hero raises to $0.6, BU folds, SB calls $0.55, BB folds, MP2 calls $0.50, MP3 calls $0.50.

Flop: ($2.50) 9:c, 8:d, 5:d (4 players)
SB checks, MP2 checks, MP3 bets $2.50, Hero raises to $5, SB folds, MP2 calls $5.00, MP3 raises to $5.86, Hero calls $0.86, MP2 calls $0.86.

Turn: ($20.08) 5:h (3 players)
MP2 bets $0.10, Hero raises to $0.9, MP2 calls $0.19.

River: ($21.27) 8:c (3 players)

Final Pot: $21.27.

Results follow:

MP3 shows two pairs, tens and eights (T:d T:s)
Hero shows two pairs, kings and eights (K:c K:d)
MP2 shows a full-house, eights full of fives (8:h J:c)
MP2 wins with a full-house, eights full of fives (8:h J:c).

14 reacties

ja dat soort 4%-ers zijn echt het ergste, je hebt zo echt het gevoel dat villain dit hier 4 keer zo vaak wint ofzo

dit zijn de situaties die je juist $$ opleveren, dus eigenlijk moet je niet klagen;)

Hoezo raise je naar 5 dollar en gooi je niet gewoon die 6.x erin die je nog hebt. En hoezo speel je maar met ongeveer 75 bb?

Hij heeft gewoon 100 bb, Alecos89, maar z'n tegenstanders niet. Je hebt op de flop nog 9.40 over geloof ik. Als iemand dan 2.50 bet in een pot van 2.50, dan ga je altijd all-in als je wilt raisen. Een raise naar 7 is in dit geval geloof ik al genoeg om beide villains all-in te zetten. Raisen naar 5 slaat verder nergens op.

Voor de rest heb je de hand prima gespeeld, en heeft deze hand een positieve winstverwachting voor jou. Denk niet te veel aan het resultaat, maar besef gewoon dat je hier winstgevend speelt.

marcelhermus
Oldschool Grinder

wil 1 ding toevoegen.

op de flop waar het meeste geld erin gaat heeft hij iets meer kans.

dus om van 4% te spreken is een beetje overdreven.

verder zeg ik dit omdat dit gewoon beats zijn die bij poker horen.
ze maken verkeerde beslissingen.maar wees er uiteindelijk blij mee. als ieder goede beslissingen nam verdiende niemand behalve de pokersites

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

het genaaide eraan vond ik dat ie daarna op de chat zei: ja ik kreeg de odds om te callen, en ik callde op de flop omdat jullie allemaal een A hadden bla bla bla

en vervolgens de tafel verlaten.

PS: ik heb z'n naam dus ik zal hem wel weer eens opzoeken

My bad, niet goed gekeken. Standpunt tov die raise blijft.

rrwillem
Oldschool Grinder

Het is een klaag muur he jongens, geen handbeoordeling :)

Dus je moet zeggen: ooh man, wat een ontzettende pech. Altijd die f*kking donks die geen idee hebben wat ze doen en daarvoor beloond worden. R1gged is het! Ze geven gewoon de grootste donks het meeste geluk zodat ze blijven spelen.

Altijd lekker om dat ff kwijt te kunnen :D

NLDPeter
PokerStrategist

Karma omdat je minraised imo.

er bestaat in poker geen karma

rrwillem
Oldschool Grinder

En als levenskarma zich op je poker richt en je bad beats geeft?

onmogelijk

decks zijn al gestoken voordat je beslissingen neemt

edit: ik geloof sowieso niet in karma, maar in poker helemaal niet

en ik geloof ook niet dat random generatoren aan karma doen

Yoghi
BlackMember

Karma bestaat zeker wel _cool:

wellicht klopt je aanname in het algemeen, maar de beslissing om te minraisen in een al gestoken, heeft geen invloed op het verleden