Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] kl*te

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
540 Weergaven

wat een kl*te dag tot nu toe! startkapitaal meer als gehalveerd op de lage limlieten en hoe ??

constant geriverd worden, straten op de flop tegenkrijgen terwijl je azen hebt OF Andere paren!! quads tegenkrijgen X( je zou er je computer van door het raam gooien !
maar kom eventjes afkoelen en straks gaan we proberen de schade te beperken !

nu heb ik al op pokerstars, full tilt, partypoker and william hill gespeeld en mijn ranglijst is

full tillt------> veel toernooien, veel nieuwigheden, vriendelijke spelers!
william hill-------> perfect om gewoon rustig te spelen
stars-------> beste software maar teveel spelers en er vallen zoveel straten altijd ??????
partypoker-----> vind ik ouderwets, onduidelijk en asociaal gedrag van spelers

8 reacties

Full tilt is niet eens online. En belachelijk dat er veel straten vallen op Pokerstars. Ik speel daar ook niet meer.

Lol, dan ben je zelf waarschijnlijk ook niet heel oud als je een online room ouderwets noemt..... _cool:

wauss
PokerStrategist

snap niet helemaal hoe je kan zeggen dat er teveel spelers zijn? of speel je toernooien? dan kan ik het wel begrijpen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
Full tilt is niet eens online. En belachelijk dat er veel straten vallen op Pokerstars. Ik speel daar ook niet meer.

full tilt is toch nog maar net off line!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

speelde daar veel toernooien ja :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door KKoen3
Lol, dan ben je zelf waarschijnlijk ook niet heel oud als je een online room ouderwets noemt..... _cool:

ik vind het ouderwets, de out-lay :O
en tis allemaal ni zo overzichtelijk ook, ivm outlay enzo is pokerstars het beste

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door wauss
snap niet helemaal hoe je kan zeggen dat er teveel spelers zijn? of speel je toernooien? dan kan ik het wel begrijpen.

idd toernooien, altijd 2 a 3000 man en als je dan is tot bij de laatste 50 ofzo geraakt heb je juist u geld terug :)

wauss
PokerStrategist

klopt maar als je wint win je wel meer. het is natuurlijk maar net wat je liever speelt.