Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Komaan zeg !

33 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
2,339 Weergaven
divvie
PokerStrategist

variance is a bitch

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

nou rustig maar..
vond hem alleen leuk gevonden..
niet persoonlijk bedoelt ofzo hoor..

Edit: oeps ging niet over mij :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
S T A N D A A R D

Jaa want jij calt met een 17 bb QJ zeker ;) Komaan man , ik verlies iedere top hand. Tegen zo'n handjes , en dit zijn nog standaard dingen. Heb vandaag al erger meegemaakt.

Toch super dat hij daarmee called. Als je dit 10 keer doet kom je gemiddeld 8 keer als winner. Zuur als je er eens een aantal op rij verliest. Maar van mij mogen ze alle dagen QJo callen. Er zijn gewoon periodes dat je het gevoel hebt dat je kan voorspellen dat je gerivered/gebeat/... gaat worden. Kunst is om in die periodes je game up te houden, wat niet altijd gemakkelijk is moet ik toegeven.

Raar hé , maar ik weet al wanneer ik ga gebeat worden. Daarnet ook , flop top paar. Hij bet ik ga all in hij called , ik zie zijn hand en heb al mijn venster gesloten. En keek terug , en inderdaad hij won terug op die verdomde river.

waarom keek je terug als je het al wist?
klinkt niet logies imo

Komt in mijn HM2 hé , die hand werd opgeslaan. Dus zag ik ineens rode cijfers ;)

ok ik snap hem.
Je hebt hopelijk wel door dat dit een ongelofelijke skill is he? Nu weet je al als de kaarten open gaan of je wint of verliest straks weet je miss al aan begin van de hand. En ik hoef je niet uit te leggen denk ik wat dat betekend ;) $$$$

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

biljoenen :D

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis Topicstarter
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
S T A N D A A R D

Jaa want jij calt met een 17 bb QJ zeker ;) Komaan man , ik verlies iedere top hand. Tegen zo'n handjes , en dit zijn nog standaard dingen. Heb vandaag al erger meegemaakt.

Toch super dat hij daarmee called. Als je dit 10 keer doet kom je gemiddeld 8 keer als winner. Zuur als je er eens een aantal op rij verliest. Maar van mij mogen ze alle dagen QJo callen. Er zijn gewoon periodes dat je het gevoel hebt dat je kan voorspellen dat je gerivered/gebeat/... gaat worden. Kunst is om in die periodes je game up te houden, wat niet altijd gemakkelijk is moet ik toegeven.

Raar hé , maar ik weet al wanneer ik ga gebeat worden. Daarnet ook , flop top paar. Hij bet ik ga all in hij called , ik zie zijn hand en heb al mijn venster gesloten. En keek terug , en inderdaad hij won terug op die verdomde river.

waarom keek je terug als je het al wist?
klinkt niet logies imo

Komt in mijn HM2 hé , die hand werd opgeslaan. Dus zag ik ineens rode cijfers ;)

ok ik snap hem.
Je hebt hopelijk wel door dat dit een ongelofelijke skill is he? Nu weet je al als de kaarten open gaan of je wint of verliest straks weet je miss al aan begin van de hand. En ik hoef je niet uit te leggen denk ik wat dat betekend ;) $$$$

Zo'n gave heb ik nog niet , was het maar waar op je buik gevoel afgaan.
Ik zeg het , die turbo's is mijn ding niet en die grote toernooien ( oke kan gebeuren op naar de volgende ) Maar bij turbo's speel ik heel tight en dan kom ik ineens aan die hoge blinds. Ik krijg dan AA ,KK ofzo en verlies er dan nog mee. Jammer dat Pokerstars geen 0.50 $ 45 man non turbo heeft. Anders moet ik enkel de 0.25 $ op grinden tot ik de 1 $ kan doen. Of ik moet gewoon bijstorten dat ik die 1$ kan spelen. Zelf voel ik mij ook meer op mijn gemak bij non turbo's.

Beantwoorden
Citeren

Als je op deze manier blijft denken zal je nooit een shark komen...

"What you need to do as a poker player to survive the variance is to treat it as a challenge to yourself. Where you can’t physically push yourself as in other sports, you need to mentally push yourself to not be bothered by the variance. When you don’t care whether variance is being equally fair to you and everyone else, losing in poker is just a competition of how strong you are mentally. When you don’t need others’ sympathy and confirmation of your misfortune (rather than your own lack of abilities) your confidence has finally reached its prime."

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Beware tilt-thread :P

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis Topicstarter
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Beware tilt-thread :P

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Jammer dat je de handjes zo vies verliest, maar dit hoort er allemaal bij.

Trek je niet zoveel aan van degene die er een beetje lacherig op reageren, want die hebben dit zelf allemaal ook meegemaakt.

Hiertegen zal veel volume moeten staan, en dan win je die AA gewoon van A2 op de long term hoor.

Kijk anders deze video eens: http://nl.pokerstrategy.com/video/25155/

Beantwoorden
Citeren

Je bent in ieder geval niet de enige die lullig verliest:

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$4.00+$0.40

Stacks:
UTG Rothejsz (9,570) 80bb
UTG+1 dima160375 (6,050) 50bb
MP1 bmebv1978 (120) 1bb
MP2 Solst|ce007 (1,735) 14bb
MP3 hvbjr (2,715) 23bb
CO MarkSkid69 (8,245) 69bb
BTN m4cs3th (6,075) 51bb
SB chiara25 (2,550) 21bb
BB Lodochnikk (18,810) 157bb

Blinds: 60/120 Ante 15

Pre-Flop: (315, 9 players) m4cs3th is BTN A♣ A♦
Rothejsz goes all-in 9,555, 1 fold, bmebv1978 goes all-in 105, 3 folds, m4cs3th goes all-in 6,060, 2 folds

Main Pot : (480)
Rothejsz: -41.64 EV (13.20%)
bmebv1978: -42.12 EV (13.10%)
m4cs3th: +249.24 EV (73.80%)

Side Pot #1 : (11,925)
Rothejsz: -4357.05 EV (13.40%)
m4cs3th: +4372.05 EV (86.60%)

Side Pot #2 : (3,495)
Rothejsz: +0.00 EV (100.00%)

Flop: 8♥ 2♥ 4♥ (12,540, 3 players, 3 all-in)

Main Pot : (15,900)
Rothejsz: +12942.60 EV (81.40%)
bmebv1978: +2782.50 EV (17.50%)
m4cs3th: +174.90 EV (1.10%)

Turn: Q♠ (12,540, 3 players, 3 all-in)

Rothejsz: +14389.50 EV (90.50%)
bmebv1978: +1510.50 EV (9.50%)
m4cs3th: +0.00 EV (0.00%)

River: 4♣ (12,540, 3 players, 3 all-in)

Rothejsz: +0.00 EV (0.00%)
bmebv1978: +15900.00 EV (100.00%)
m4cs3th: +0.00 EV (0.00%)

Final Pot: 12,540
Rothejsz shows a flush, Ace high
A♥ K♥
bmebv1978 shows a full house, Fours full of Eights
4♦ 8♣
m4cs3th shows two pair, Aces and Fours
A♣ A♦

Rothejsz wins 15,420 (net +5,850)
bmebv1978 wins 615 (net +495)

m4cs3th lost 6,075

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door divvie
not this shit again

Ow sorry meneer de pro zal niets meer posten :) Weet je kan ook anders meteen een andere site zoeken als het toch terug van deze shit is ;)

Post niet als je de kritiek niet kunt verdragen, zeker niet op random beats die nog nieteens zo heel erg zijn. Als je dit niet kunt kun je inderdaad misschien beter een andere site bezoeken ;)

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis Topicstarter
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
Jammer dat je de handjes zo vies verliest, maar dit hoort er allemaal bij.

Trek je niet zoveel aan van degene die er een beetje lacherig op reageren, want die hebben dit zelf allemaal ook meegemaakt.

Hiertegen zal veel volume moeten staan, en dan win je die AA gewoon van A2 op de long term hoor.

Kijk anders deze video eens: http://nl.pokerstrategy.com/video/25155/

Heb de mindset of poker ook nog liggen van boek , ga deze ook eens doorlezen. Ga even mijn collin moshman aan de kant leggen.

Beantwoorden
Citeren

Lijkt een beetje op mijn verhaal. Toch zijn er periodes dat het relatief rustig is met die pech. Zorg dat je dan je winst maakt.

Overigens is het wel zo dat als je met AA laten we zeggen tien dollar verliest, en je wint dan zeven keer op rij met AA, maar telkens voor een dollar, je toch nog op verlies staat. De truc ligt hem in het all-in gaan. Als je dan verliest ben je direct alles kwijt. Daarom speel ik nu wat rustiger, maar toch nog agressief genoeg.

Volume draaien, en je ziet dat je op termijn toch wint.

Succes!

Beantwoorden
Citeren