Ga naar het forum
Kwalificatie Toerno...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Kwalificatie Toernooi: PS Country Battle 28-04

89 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
1,978 Weergaven

Vanavond is het dan weer zover, het tweede kwalificatietoernooi voor de grote finale van de PS Country Battle! De eerste 6 spelers zullen zich kwalificeren voor de grote finale en de eer van onze community gaan verdedigen!

In de grote finale zal er tevens een prijzenpot van in totaal $2.000 te verdelen zijn over de 54 deelnemers. $1100 valt er individueel te winnen en de leden van de beste community zullen ook nog eens $50 per persoon ontvangen!!!!

Het kwalificatietoernooi zal vanavond om 20.00 uur plaatsvinden op Titan Poker en wanneer je lid bent van PokerStrategy heb je alleen maar het paswoord nodig om deel te kunnen nemen!

Dus geen gezeur over retracked accounts of stortingen, iedereen die lid is van Pokerstrategy en onze community uiteraard, mag meedoen!

Onderaan deze post kun je het paswoord zien voor dit kwalificatietoernooi.

In deze thread kun je ook weer je bad beats, suckouts en andere rare taferelen kwijt, net zoals bij de Sunday Freerolls en The Battle of the Donkeys.

Let op!!! Er kunnen maximaal 350 deelnemers meedoen, dus zorg ervoor dat je er snel bij bent!

Je kunt het toernooi vinden in de Titan software onder: "Scheduled Tournaments -> Freerolls -> Dutch PS League".

Laat weten of je erbij bent vanavond!

Vanavond zal er ook weer live verslag worden verzorg via PokerStrategy Radio. Lees DIT nieuws voor instructies hoe je kunt luisten naar PokerStrategy Radio.

PASWOORD: fishvijv

Je kunt je nu al registreren!!!!!

88 reacties

als ik thuis was geweest, had ik me geregistreerd

maar helaas

hatsekidee, patsie doet mee!

Qastorimon
PokerStrategist

Joepie, alleen sluit Titan Poker mijn account.....

Ik had een tweede aangemaakt en gevraagd of zij mij deze wouden laten activeren en die andere te blokken. (zodat ik mijne aan PS kon linken)

Zeggen ze dat ze het niet doen, maar dat ik gewoon op mijn andere account mag spelen. Ik voer mijn ww daarvoor in en boem "please contact titanpoker@support.com"

Ik heb altijd al gezeik gehad met TP en vind het daarom ook jammer, dat BoTD daar wordt gehouden X(

elrio
PokerStrategist

Hopelijk is het nog niet volzet als ik thuis ben van school, word iniedergeval een stresserende namiddag, had ik maar niet gekeken op pokerstrategy :P

grtz elrio

School? MBO? Middelbare? HBO? Universiteit?

Waar woon je? Hier in midden nederland hebben wij vakantie nu :P

elrio
PokerStrategist

School VTI roeselare, 7de jaar BouwTechnieken :P
Hier in Belgie is het School geblazen, Damn hopelijk zijn er nog voldoende plaatsen vrij :P

het hele land heeft vakantie, maar ik mag gewoon naar school hoor. Mazzelpik ben ik ook

En ook ingeschreven :D

we lopen alweer voor op de zweden:P

elrio
PokerStrategist

Hoeveel ingeschreven al?
Zal waarschijnlijk nog wel plaats zijn als je het deelnemersveld van vorige keer zag :P

I'am in!!
nog 300 plekken over ofzo

pas 15 mensen ingeschreven:P

SHIiiiiiiiiiT

ik bel net naar huis naar mijn vriendin met de vraag of ze mij wil inschrijven voor dit toernooi.

Zegt ze:"LUL!! we zijn vandaag 12 jaar samen en we gaan uit eten!!! @#$!!@#"

ik denk niet dat ik meedoe

of nu juist wel..... :D

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

pfff lol, laat maar, ik zei hetzelfde als leo zo ongeveer...

nee, ik heb ook zin om uit eten te gaan

ik ben alleen nog wat gaar van gisteren en dat doet mijn geheugen geen goed

I'm in..! Dfcrory1

boschman123
Oldschool Grinder

ik heb me ook geregistreerd voor vanavond en ik beloof dat ik straks een stukje serieuzer zal gaan spelen dan de vorige week.

ik heb ook stiekum geprobeerd om me in te schrijven voor het tournooi van onze zweedse vrienden dat gelijktijdig gehouden zal worden , maar helaas is titan me voor geweest en heeft deze optie geblokt.

uiteraard ben ik even langs geweest bij hun PS Country Thread en heb ze de groeten gedaan van ons.

veel succes allemaal vanavond.