Afgelopen loopt van geen kanten, ik speel nogal op de automatische piloot, wat op lagere limieten goed kan grinden. Ik speel niet opeens heel aggressief of bluf teveel of steel te vaak.
Continue loop tegen setjes of rivert iemand zijn flush of straight of er wordt tegen mij ingebeukt, daarnaast 3 keer een serverfout gehad. Bij de 1 ste serverfout was ik op 3 tafels in itm, maar hierdoor onvoldoende profijt gehad. Bij de tweede serverfout gebeurde aan het begin.
Bij de derde keer had ik me op drie tafels gedubbeld, maar bij de laatste dubbel had ik anders gespeeld dan normaal. Ik had A8 en op de bord viel A7J, ik maakte postsize bet, kijken waar ik sta (doe ik normaal ook), villiant ging allin, (vette overbet) Normaal respecteer ik dit en de pot was niet groot genoeg om het risico te nemen, maar dit keer callde ik hem omdat ik spuugzat was dat er op me ingebeukt werd, hij had A5 en ik won. Nog geen minuut later was er een serverfout.
Al met al het klinkt misschien dat ik op tilt ben, maar ik geloof niet in downswings, eerlijk gezegd geloof ik nergens in, ik heb ook niet het gevoel dat ik anders speel dan normaal en sinds deze serverfouten gaat het mij (veel) minder af dan normaal. Ik speel voor de lol, jammer dat het zo bederft moet worden, ben nu aan het overwegen of ik met dit soort triviale zaken mijn tijd nog wel wil insteken.