Ga naar het forum
low stake MTTs :@

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] low stake MTTs :@

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
350 Weergaven

grrrrrrr meest frustrerende wat ik ooit heb gespeeld :@ met low bedoel ik echt low (10 cent, 25, 50 etc)
serieus bij ELKE hand gaan een stuk of 5 man all in ..... letterlijk....

met mtts van 3+ had ik nooit klachten maar dit..... 4x all in gegaan, tegen een man of 5, elke keer de beste hand elke keer verliezen :@

elke Ax, connecters, suited, pocket pairs gaan altijd all in.... word gek

4 reacties
bloeblahoebla
Poker Player

Rustig blijven. Da's exact de reden waarom die MTT's volgens het "tight is right" principe gespeeld moeten worden. Wacht gewoon op een goede hand, aangezien die andere je toch zowat met elke leuke hand gaan callen zijn dat telkens weer easy double-ups. Natuurlijk komt er wat variance bij kijken en gaan ze je regelmatig beaten terwijl je zwaar voor ligt, maar dat hoort er nu eenmaal bij..

Tighten up, keep it up, don't tilt en die winst komt vanzelf.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

yup.. know what u mean..., weet dat ik gewoon geduld moet blijven houden. Meeste all ins waren toch wel goede handen (had ik ook elke x de best hand preflop). Maar met zoveel mensen die all in gaan elke x, is de kans alsnog zeer klein dat je wint ?(. Zoveel kans dat iemand ze kaarten hit ;(. En ze hebben allemaal 10x mijn stack door al die achterlijke all ins. Heb na die paar MTT's besloten dat ik niet meer onder de 2 dollar mtts ga spelen. Geen zin om uren te folden om daarna me coinflip tegen 5 andere mensen af te wachten...

Oh ye btw, was ook turbo n rebuy. Dus alle :f_confused: die eruit gaan door allins kopen zich gerust nog 20x in totdat ze een x winnen

Oorspronkelijk gepost door Suaaay
grrrrrrr meest frustrerende wat ik ooit heb gespeeld :@ met low bedoel ik echt low (10 cent, 25, 50 etc)
serieus bij ELKE hand gaan een stuk of 5 man all in ..... letterlijk....

met mtts van 3+ had ik nooit klachten maar dit..... 4x all in gegaan, tegen een man of 5, elke keer de beste hand elke keer verliezen :@

elke Ax, connecters, suited, pocket pairs gaan altijd all in.... word gek

waarom speel je dan niet gewoon die 3+ mtt?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ehm speel nog niet zo lang poker. ZELDEN mtts, paar dagen terug voor het eerst, met 3+ enz. Ging goed en verdubbelde me stack op die manier. Sinds toen geen final table meer gehaald. En aangezien het boven mij BR is, besloot ik lagere limieten te testen. Toen kwam ik dus dit tegen..... en tadaaaaa daar was mij 1e whine post. Mogen er nog vele komen ha!