Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL
Screenname op mansion: NijntjeWotel (zonder r :P)Je was zeker dronken?
:D:D
Oorspronkelijk gepost door larszs
Oorspronkelijk gepost door OldNAn
iemand die $1 kan transfereren naar mijn mansion account? kan terugbetalen op ft of stars
skype: larszs90heb je nickname en mail adres nodig, als opschiet lukt het wellicht nog
nick: larszs90
e-mail: larsschoonveld@hotmail.com (weet niet zeker want kon het nergens vinden)
Mansion geeft aan dat je currency op Euro's staat en deze moet gelijk zijn bij een playertransfer. Als je een account hebt op $ dan kan ik wat voor je betekenen.
Oorspronkelijk gepost door OldNAn
nick: larszs90
e-mail: larsschoonveld@hotmail.com (weet niet zeker want kon het nergens vinden)Mansion geeft aan dat je currency op Euro's staat en deze moet gelijk zijn bij een playertransfer. Als je een account hebt op $ dan kan ik wat voor je betekenen.
oke jammer in ieder geval bedankt voor de moeite, iemand die currency in euro's heeft op mansion die mij misschien kan helpen aan $1 ofwel €0.70?
Het had wel gekund alleen moeten ze eerst mijn ID verifieren voordat ze Player Transfer toelaten. Daar gaat weer een paar dagen overheen. Dus je kan het beter even aan iemand anders vragen sorry.
Dat ID verifieren moet ik toch doen dus die ik dat maar gelijk! Even batterijen zoeken voor digitale camera! Dus als het geverifieerd is en je hebt nog niemand gevonden help ik je alsnog.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
we kunnen het moeilijk De_Ee of Ef_Er noemen![]()
nu snap ik hem pas
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
we kunnen het moeilijk De_Ee of Ef_Er noemen![]()
nu snap ik hem pas
![]()
![]()
ik vind het nog vrij rap
Gelukt, freerolleke en wat .10sng om mijn buy in betaald te krijgen. Ben ni echt goed maar superslecht ben ik toch ook ni na wat ik allemaal tegen kreeg.
000anoniem000 is de nickname.
Oorspronkelijk gepost door wessus
mensen let zondag op de wintertijd he....
Huh? O Neeeee!!!!!!!
Ik op tijd letten? Dat gebeurt maar tweemaal per jaar.....
Hopelijk gaat dat goed
Hoe laat moeten we dan spelen (wintertijd)?
Is dit niet bedoeld voor de belgen onder ons Wessus?
Zet dat er dan ff bij he.....
Dit is trouwens niet flamend bedoeld ofzo ghehehe..
:heart:I lof joe hoor belgian piepul
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Oorspronkelijk gepost door wessus
mensen let zondag op de wintertijd he....Huh? O Neeeee!!!!!!!
Ik op tijd letten? Dat gebeurt maar tweemaal per jaar.....
Hopelijk gaat dat goed
![]()
Hoe laat moeten we dan spelen (wintertijd)?
volgens mij zou het dan zondag om 19.00 uur zijn...
Oorspronkelijk gepost door donnowhy
Is dit niet bedoeld voor de belgen onder ons Wessus?
Zet dat er dan ff bij he.....Dit is trouwens niet flamend bedoeld ofzo ghehehe..
![]()
![]()
:heart:I lof joe hoor belgian piepul
![]()
ik bedoelde het voor ALLE leden....
check even voor de zekerheid of je mansion poker nickname in de openingspost van de thread staat.
Deze moet namelijk bekend zijn, anders kan je resultaat niet worden meegenomen voor de internationale ranking!