idd was about to say
nu wel een keer bb defenden door allin te gaan met AA..
dit duurt niet lang zo, waar issie mee bezig
Dat Benefield die hand won met K9s door een flush, blijft het nog 9 handed en hij stond nog 7e. Ja een plek opschuiven op de payout ladder is ook wel leuk maar daarvoor zit hij er toch niet, is het nog veels te vroeg voor. Als het hem wat kost is het zeker geen halve ton.
ehm wtf pmania. Dus dan is het volgens jou nooit goed dat er iemand voor hem bust? En hij zit er obv voor het geld, gaf die zelf ook nog aan.
Ik bedoel eerst ze stack opbouwen, blinden komen nu nog hard aan en harder zodra het shorter word. Jij zou wel gelijk hebben, want hij kan dan ook lichter openen.
Hij heeft sowieso niet veel speelruimte, want hij is 1 van de shortere stacks aan tafel. Dus als die al iets wil dan moet tie bijna altijd allin, wat nu vaak flippen betekent. Dus als je dan als shortie nog een plek op kunt schuiven op de $ ladder is dat altijd mooi meegenomen.
Oorspronkelijk gepost door divvie
Hij heeft sowieso niet veel speelruimte, want hij is 1 van de shortere stacks aan tafel. Dus als die al iets wil dan moet tie bijna altijd allin, wat nu vaak flippen betekent. Dus als je dan als shortie nog een plek op kunt schuiven op de $ ladder is dat altijd mooi meegenomen.
dit
Ja of als er nog meerdere shorties zijn, waar die nu toch al bij zit. Kun je beter daartegen allin gaan, behalve dan natuurlijk met azen. Laat hem eerst bij de betere stacks komen, dat lijkt me beter als dat hij zelf de shortest stack aan tafel word. Dan word je eerder afgecalled, maarja op dit level en dit toernooi zal dat ook weer niet altijd op gaan natuurlijk.
die 1010 lag erin en die aq ook ben ik bang, daarom zal ik er ook wel niet zitten lol
Oorspronkelijk gepost door pmania
Ja of als er nog meerdere shorties zijn, waar die nu toch al bij zit. Kun je beter daartegen allin gaan, behalve dan natuurlijk met azen. Laat hem eerst bij de betere stacks komen, dat lijkt me beter als dat hij zelf de shortest stack aan tafel word. Dan word je eerder afgecalled, maarja op dit level en dit toernooi zal dat ook weer niet altijd op gaan natuurlijk.
but how much did you drink?
Niet zo veel als jou, maarja beter lag er nu al een uit want dan was het Brum dus niet. Nu blijft die kans dus nog wel aanwezig.
lol ik dafuqde ff bij die Lehavot info. "Married with a son" Dacht ff niet lang genoeg na