Ga naar het forum
Micro Millions Main...

Meldingen
Alles wissen

Micro Millions Main Event

26 Berichten
8 Gebruikers
1 Reacties
5,275 Weergaven
ViperPP

Het probleem is bijna altijd dat wanneer je die slapeloze nachten hebt, je dan 85ste eindigt of zo ;).

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Het probleem is bijna altijd dat wanneer je die slapeloze nachten hebt, je dan 85ste eindigt of zo ;).

+1, en dan vraag je jezelf af of het waard was voor die aalmoes :p. En dan denk je hell i had fun :)

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
AJ<JJ, 413th

Knappe prestatie!
Maar toch altijd een k*t gevoel :(

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip

Vanaf top 100 werd het eigenlijk pas interessant. Dit was eigenlijk net wat te lang spelen voor de prijs die je dan pakt, maar dat hoort erbij. Het vervelendste vond ik gewoon dat iedereen een 4 minuten timebank heeft en die massaal wordt gebruikt bij elke payjump. Soms speel je dan echt maar 1 hand per 10 minuten. Dan vreten de blinds gewoon gigantisch aan je stack en is er weinig meer over van poker (itt het begin). Dus dan moet je gewoon een beetje runnen wil je nog iets bereiken.

Maar het was wel een chill avondje pokeren, paar HU tafeltjes ernaast dus heb me niet heel erg hoeven vervelen. Het was lang geleden dat ik toernooien heb gespeeld en die spanning blijft toch wel leuk.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Gaat het meer lijken op live-poker in een turbovariant dus?

Beantwoorden
Citeren
DeKuip Topicstarter
DeKuip

Ja, ik vond het echt bizar om te zien, maar ik kon tijdens een hand rustig naar de WC. In het begin was dat niet, maar voor veel mensen betekende 2 tientjes toch wel erg veel schijnbaar. Eenmaal bij de laatste 1000 spelers werd het wat minder, maar dan is het kwaad al geschied. Voor een non-turbo toernooi vond ik het in ieder geval opvallend hoezeer het spel door sommige spelers vertraagd kon worden en hoeveel last je daar van hebt.

Beantwoorden
Citeren