over/under op wanneer hij broke gaat met dit BRM?
EDIT: wel lekkere pot, dat wil ik ook wel
over/under op wanneer hij broke gaat met dit BRM?
EDIT: wel lekkere pot, dat wil ik ook wel
Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
over/under op wanneer hij broke gaat met dit BRM?EDIT: wel lekkere pot, dat wil ik ook wel
![]()
wat ben jij een zeikert zeg, als hij toch is lekker een potje wil gamblen laat die jongen toch lekker? als jij van je pokerwinsten naar de hoeren gaat moet je dat ook helemaal zelf weten, hij zegt toch dat ie NL100 gaat spelen ofniet?
Oorspronkelijk gepost door InsidiouZ
Als ik je een tip mag geven zou ik die 6k$ uitcashen, voordat je het kwijt bent.
Ik snap ook wel dat mijn spel daar op de 1kNL niet het meest +ev, maar om er gelijk zon opmerking tegenaan te gooien vind ik weer een beetje zwak.
Je bent immers nooit te oud om te leren, en daarom zit ik ook hier op het forum/deze site
Ik heb trouwens inderdaad al een gedeelte uitgecashed en zal het restant van mijn roll gebruiken voor 100NL. Kthxbai
Oh en envyjosh: mocht ik ooit weer een hot run hebben en mijn roll is kingsized dan zal ik nog wel eens een backje overwegen voor de 1000NL voor jou;)
Ik heb een paar van je plays bekeken en die waren niet de beste. Maar je moet zelf weten wat je met je geld doet
Zit niet zo vaak hier op het forum (zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hadden) maar ik speel nog lekker 100NL (wel overgestapt naar unibet)
Had trouwens nog 1 shortstackshotje genomen op 1000NL lol, flopte top set op een monotoon board en omdat ik niet geloof in geflopte flushes (en ik was shortstack obv) kieper ik het er daar gewoon in, waarbij ik natuurlijk tegen een geflopte Flush op loop weeee. Toernooitjes speel ik overigens wel nog gewoon op stars.
Ik zal hier eens wat meer gaan posten;)
wel grappig dat je afgelopen week 6 toernooien van 0,01 - 0,25 dollar hebt gespeeld, en een shotje in een 370 dollar toernooi