Gaat iemand hier trouwens de Million Dollar Men spelen op pokerstars ?? Ik heb zo ticket gekregen en ga morgen de Million Dollar Men spelen Win a Share of Darus Suharto.
Ik zag nog met 6bb knal ik K3s AI 2 callers. En toen hit ik 3 op flop en river een K hoppa 3000 en boven avg
ok ik kom nog wel even railen
blinds zijn wel hoog ivm de gemiddelde stacks precies.
lijkt titan wel
omg zitten die zieligaarden allemaal hun timebank te verspelen om toch maar ITM te geraken :S
in elk geval congratz met ITM
hehe, is dan ook best een makkelijk tornooi om ITM te geraken
10k mensen doen mee en 4k ITM
maar in elk geval mooi meegenomen
op naar de FT nu
PokerStars Tournament #110274330, No Limit Hold'emBuy-In: 500 FPP10593 players$100000.50 added to the prize pool by PokerStars.comTotal Prize Pool: $100000.50 Tournament started - 2008/10/12 - 16:00:00 (ET) Dear zeross, You finished the tournament in 1710th place.A $15.00 award has been credited to your Real Money account. Congratulations!Thank you for participating.
Nice one!
Post je hem hier ook even?
Post hier al je toernooi-successen, teller: $3.609,33
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Nice one!
Post je hem hier ook even?![]()
Post hier al je toernooi-successen, teller: $3.609,33
Jij wil ook elke gewonnen situatie in je topic hebben he. Ik zal ff kijken van afgelopen week wat ik er nog ff bij kan zetten.
Hahaha.
Het is gewoon erg leuk om te kijken hoe ver we kunnen komen in een bepaalde tijd, dus ja ik probeer hier en daar 't een en ander te stimuleren
En wie weet haal je 't nieuws er ook nog een keertje mee.
Thnx voor het railen btw was gezellig
Ik ben van plan om nu meer MTT te spelen gewoon hele kleine MTT's ofzo van 1/2 dollar elke zondag zowieso en mayb op een woensdag ofzo sattelietjes naar grotere toernooien moet nog ff kijken.
Deze zondag spelen wij mee in de win a share of the million dollar men van Ylon Schwartz.
Nog meer die mee gaan doen?