Oorspronkelijk gepost door K2AA72
veel succes prebowser.
Dankje,
en over die handen KQ speel ik pas vanaf MP en ik call nooit met hen van een raise uit EP
veel succes prebowser.
Dankje,
en over die handen KQ speel ik pas vanaf MP en ik call nooit met hen van een raise uit EP
Oorspronkelijk gepost door PreBowser
veel succes prebowser.Dankje,
Iemand met 13bb shove vanuit utg ik had KQ in MP
dus ik maakte de call.
ik had bigstack
villain toont 66 en wint.
ik werd shortstack.
dus jij zou nooit gecalled hebben?
ik ga ervan uit.
villain 13 bb left dus die shoved redelijk loose.
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
dus ik maakte de call.
ik had bigstack
ik werd shortstack.dus jij zou nooit gecalled hebben?
ik ga ervan uit.
villain 13 bb left dus die shoved redelijk loose.
Nee, zo speel ik niet, ik heb nu ook toch nog maar 7 BB over? ik ben ter strax al terug gekomen van 5 BB, je moet ervoor zorgen dat je als je eenmaal een grote stack deze goed weet te gebruiken, met 13 BB push ik met A10+, A8s+(in late position), en pockets en die hebben je allemaal op dat moment nog beat
dus ik maakte de call.
ik had bigstack
ik werd shortstack.dus jij zou nooit gecalled hebben?
ik ga ervan uit.
villain 13 bb left dus die shoved redelijk loose.Nee, zo speel ik niet, ik heb nu ook toch nog maar 7 BB over? ik ben ter strax al terug gekomen van 5 BB, je moet ervoor zorgen dat je als je eenmaal een grote stack deze goed weet te gebruiken, met 13 BB push ik met A10+, A8s+(in late position), en pockets en die hebben je allemaal op dat moment nog beat
Hm, is wel waar.
Meeste shoven gewoon any ace die ze krijgen.
Dus zelfs met men KQ ( hoe mooie hand ik die ook vind ), lig ik achter en ga ik gewoon een coinflip aan
En out jammer maar helaas, maar al 2 uur lang geen 1 keer meer dan 20 Bb gehad dus dit vind ik zeker nog ok
A10s (BU) < QQ(BB)
Pre ging alles erin, ik had nog maar 7 BB
ergens denk ik zelfs dat pushen met A10 utg niet goed is, je zit bijna altijd wel tegen iemand met AK AQ AJ.
ik denk dat je in meeste gevallen nog best pushed met handen die ze niet verwachten.
J9 Q9 Q10 ofzo.
of ga ik hier helemaal fout?
ergens denk ik zelfs dat pushen met A10 utg niet goed is, je zit bijna altijd wel tegen iemand met AK AQ AJ.
ik denk dat je in meeste gevallen nog best pushed met handen die ze niet verwachten.J9 Q9 Q10 ofzo.
of ga ik hier helemaal fout?
Ook weer niet, want als ze je callen en ze hebben een betere A heb je 30% kans dat je wint, als ze je callen met JJ QQ KK en jij hebt A10 heb je nog steeds 30% kans, maar call je hen met de handen hierboven die je zegt en je zit tegen 1010 JJ QQ KK AA heb je maar ong 15-20%
Maar ik ga nu slapen slaapwel!