Ga naar het forum
Mooie win tegen een...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Mooie win tegen een vis

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
938 Weergaven

Ik moest zeggen dat ik hem wel even kneep met die call op de flop. Ik dacht aan trips J of wat dan ook maar maakte me zo ongeveer committed hierdoor. En pocket A fold je ook niet zo snel.

Titan Poker "TURBO" Kavaje 0.25/0.50, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button oblongata ($58)
SB NatNat77 ($19.10)
BB BMWAuto ($46.50)
UTG Hero ($23.95)
UTG+1 GTDMisterY ($10)
MP Patacchio ($26.20)
MP marquito71 ($17.60)
MP TheGreat1One1 ($9)
CO-1 StevieGriffin ($18.25)
CO BOATS2k7 ($49.25)

Preflop: Hero is UTG with A♦ A♠
Hero raises to 2, 1 fold, Patacchio calls 2, 2 folds, StevieGriffin calls 2, 4 folds.

Flop (6.75) 2♣ J♣ 4♦
Hero bets 6, Patacchio calls 6, 1 fold.

Turn (18.75) 9♣
Hero moves all-in for 15.95, Patacchio calls 15.95.

River (50.65) T♥

Hero shows A♦ A♠
Patacchio shows J♠ 8♥

Hero wins 50.65 with One pair, Aces

9 reacties
elrio
PokerStrategist

Voor mijn part perfect gespeeld deze hand.

MCRaia
PokerStrategist

Preflop ja, flop bet + size lijkt me ok.
Maar all in op deze turn? In zijn range zit zeker en vast van alles met een J, met Qs en met Ks.
En hij zet jou vast op een premium hand AA-TT, AK-AQ/AJs vanwege je UTG raise. Dat betekent dan toch dat jij je hand ws niet meer kunt verbeteren, behalve tot trips? En hij wellicht wel kan verbeteren naar straight of flush, als hij deze niet al op de turn heeft...

Schelles
Oldschool Grinder

Als Villain hier blijft doorcallen met die hand heeft hij nog niet echt door dat Xiquon ook kaarten heeft, laat staan dat hij weet waarop hij hem moet zetten;)

dat klopt, maar als villain niet kan spelen, kan ie hier ook zn flush hebben gehit. Ik zou dan op de flop allin zijn geknald en niet op de turn.

Schelles
Oldschool Grinder

Had hier waarschijnlijk hetzelfde resultaat gehad, maar om gelijk all in te gaan moet je toch wel heel een goeie read op hem hebben, dat ie callt met zulke rommel.

ja maar door preflop een grote pot te hebben en dan een flush draw, dan krijg je wel snel dat mensen een shotje wagen. Als je dan wat doet, dan een overbet om een flushdraw te voorkomen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Schelles
Had hier waarschijnlijk hetzelfde resultaat gehad, maar om gelijk all in te gaan moet je toch wel heel een goeie read op hem hebben, dat ie callt met zulke rommel.

Ik had hem inderdaad al vaak met de vreemdste kaarten zien callen en ik had ook al een note gemaakt. Toch was deze echt even moeilijk. Ik dacht namelijk inderdaad aan pocket boeren of miss wel aks of zo

Juist heel sterk dat all in gaan, lijkt zelfs beetje op bluf.

Erg sterk gespeeld deze hand!

wat wil je anders met 50bb...? potcontroll????? :P