Na een periode waarin ik voelde dat ik begon te tilten, heb ik me voorgenomen een drietal dagen aan geheel onthouding te doen om af te koelen.
Ik pak de draad weer op met BSS sessies van 0,5 uur, omdat ik heb gemerkt, dat ik bij langer spelen mijn concentratie verlies.
De eerste sessie liep lekker, met een KK die 15 BB opleverde en 2 goed geplaatste steals. Ik zag 1 shortstacker die de grootste bagger speelde, minraisde en veel flatcallde. Hij speelde superslecht SSS. Ik kreeg toen de volgende hand (zou ik normaal niet spelen tegen een SSS speler, maar ik ging op mijn read af):
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Known players:
[tg]UTG2$1.44:///////;MP1$2.10:///////;MP2$0.35:///////;MP3$0.33:///////;CO (Hero)$2.17:///////;BU$2.00:///////;SB$2.26:///////;BB$0.28:///////;[/tg]
Preflop: Hero is CO with A:s, Q:d.
UTG2 calls $0.02, 3 folds, Hero raises to $0.10, 2 folds, BB raises to $0.28, UTG2 folds, Hero calls $0.18.
Flop: ($0.59) 8:s, 8:c, J:s (2 players)
Turn: ($0.59) 6:c (2 players)
River: ($0.59) T:h (2 players)
Final Pot: $0.59.
Results follow:
Hero shows a pair of eights(A:s Q:d).
BB shows two pairs, tens and eights(T:d K:d).
BB wins with two pairs, tens and eights(T:d K:d).
Hierna kreeg ik in mp een AJ die door een TAG BSS speler werd ge3bet en ik moest folden.
De winst die ik met tight spel had gewonnen was met deze 2 handjes weer omgezet in verlies.
Volgende sessie:
Ik zat hier vast aan mijn odds.
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]MP3$0.19:///////;CO$0.35:///////;BU (Hero)$2.00:///////;SB$2.54:///////;BB$0.51:///////;UTG1$2.29:///////;UTG2$2.01:///////;MP1$2.00:///////;MP2$3.59:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with A:c, J:h.
UTG1 folds, UTG2 calls $0.02, 2 folds, MP3 calls $0.02, CO folds, Hero raises to $0.12, 3 folds, MP3 raises to $0.19, Hero calls $0.07.
Flop: ($0.43) 6:s, 4:d, A:s (2 players)
Turn: ($0.43) 2:h (2 players)
River: ($0.43) 9:c (2 players)
Final Pot: $0.43.
Results follow:
Hero shows a pair of aces(A:c J:h).
MP3 shows a straight, six high(5:s 3:c).
MP3 wins with a straight, six high(5:s 3:c).
Een paar handen later gaat dezelfde speler, dit keer met een volle stack vanuit UTG1 allin, terwijl ik UTG 3 zat met KK, dus callde. hij uiteraard AA.
Ik speel dus naar mijn weten prima, neem zelfs 3 dagen rust om met frisse moed te beginnen, maar donder bij de eerste 2 sessies meteen 1,5 Buyin omlaag.
Op deze manier gaat de lol er momenteel wel erg veel af, want ik was juist BSS gaan spelen vanwege de lagere variance. Maar ik leed eerst verlies door te moeten wennen vanuit mijn Sit & Go spel naar BSS, waardoor ik door ingesleten gewoontes uit de push / fold fase van het Sit & Go moeilijk een laydown kon maken. Toen ik dit onder controle kwam, kon ik de beginselen van het BSS gaan leren spelen met vallen en op staan. Nu had ik dit redelijk in de vingers en kreeg ik een aantal beats op rij, waardoor ik tiltachtig werd en de pauze inlaste.
Nu kom ik terug om weer door te gaan met het krijgen van beats.
IK BAAL