Ga naar het forum
NL HU, anyone?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL HU, anyone?

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
317 Weergaven

Wie kan me een beetje helpen met Heads Up NLHE te leren?

Was vandaag een toernooitje aan het spelen van de uni en ging er net voor de break uit. Na de break waren er mini sngs voor pringles. Ik vond het wel fun om eentje mee te doen Ik begon met 5BB en had 2 double ups op 5 handen ofzo en iemand begon me uit te schelden dat ik suckte. Uiteraard tiltte ik en begon ik te braggen over online ships enzo :P Bleek dat hij ook online speelt, dus nu heb ik iemand uitgedaagd voor een NL Heads Up match (wel maar NL5, 2tafels) terwijl ik FL Fullring speler ben hahah :D Heb hem ff opgezocht op PTR en hij heeft maar 1 maand gespeeld, 1k handen ofzo.
Dus ik gaf hem mijn emailadres, en daarna plande ik om in reply op zijn mail me ff te excuseren voor mijn overreactie maar dit was zijn mail:

"Ik ben die gast van op pokerchamp die WEL kan pokeren. Ter verduidelijking, gy SACKTE echt. Maarja donneert dan maar wa geld aan mij, de kinderafdeling van kleren is toch goeikoper dan de grote jongens." -> lol!

Iemand die wil helpen, of wilt meekijken als ik tegen hem speel? xD

(de pringles sng was uiteraard easy ship :P )

10 reacties

lol pokerchamp

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
lol pokerchamp

2€ buyin voor nen avond gewoon wa plezier hebben en donken (ik had me in de vorige qualifier toch al geplaatst voor de finale :p).

wa is daar mis mee? :P

gewoon:
"wat is er dan zo anders aan een online speler?"
"betten e"

ooooowwwwkkeeeeee dan, daaag, steek ik gewoon mijn tijd niet in ;)
studeer je ook burgerlijk? jaar/richting?
ik zit in 1e master WTK: voertuigtechnieken

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
gewoon:
"wat is er dan zo anders aan een online speler?"
"betten e"

ooooowwwwkkeeeeee dan, daaag, steek ik gewoon mijn tijd niet in ;)
studeer je ook burgerlijk? jaar/richting?
ik zit in 1e master WTK: voertuigtechnieken

1e bach :) volgend jaar (hopelijk) chemische technologie.

ik vind het wel plezant die pokerchamp, tis toch maar 2€, dus da zijn dan 2 pintjes minder deze week. Ik speel absoluut niet mijn beste spel, maar als mensen mij uitschelden na 5 handen, daar kan ik niet tegen ^^

iamthedanger

edit: oh wait je wil niet leren maar gewoon 1 gast beaten en dat er iemand meekijkt, sorry dan niet :$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
edit: oh wait je wil niet leren maar gewoon 1 gast beaten en dat er iemand meekijkt, sorry dan niet :$

ik wil het wel leren én die gast beaten. liefst zelfs zonder dat er iemand meekijkt. voelt veel beter dan als er iemand meekijkt, een persoonlijke overwinning tegen hem. Seriously, als ik gewoon iemand laat meekijken en win is er niks aan. Maar als zelf speel en ik weet wat ik doe én er kijkt iemand mee die het zegt als ik iets fout doe, leer ik er nog uit ook.

iamthedanger

ik wil je wel leren maar dat kost je wel geld :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voeg me toe op skype : arnootje0304 en dan praten we er nog wel eens over.

Ik ben anyways heel geïnteresseerd in heads up maar of ik er nu al mee wil beginnen of niet hangt van die dude af :P (we gaan trouwens nooit low limit tafels vinden om hu te spelen ^^) maar ik ga zoiezo nadenken hierover (hangt natuurlijk ook van de prijs af)

sjaakdaniels

als je geen nl50hu wilt spelen, kan je beter met sng hu beginnen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door sjaakdaniels
als je geen nl50hu wilt spelen, kan je beter met sng hu beginnen

yup is nu ook het plan geworden :P