Eeuwige nl25 fish 

Oorspronkelijk gepost door Sjors777
Eeuwige nl25 fish
waarom eeuwig 25NL? ziet er prima uit.. shotje wagen op NL50? of is er een speciale reden waarom je op NL25 blijft?
op nl50 blijf ik maar verliezen
Als ik er weer zin in heb ga ik wel weer shotjes nemen hoor.
op nl50 blijf ik maar verliezenAls ik er weer zin in heb ga ik wel weer shotjes nemen hoor.
Zullen we samen naar NL50 gaan?
NL50 deze maand.

Helaas ook NL100 (en heel klein beetje NL200) gespeeld.
En daar een stuk minder goed gerund, waardoor dit mijn maand was:

Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
op nl50 blijf ik maar verliezenAls ik er weer zin in heb ga ik wel weer shotjes nemen hoor.
Zullen we samen naar NL50 gaan?
![]()
misschien op party poker ofzo eens proberen
Stars over de laatste 10k handen -20/100 ofzo. Is maar een swing, maar still ouch
Maand begon heel goed. Zit helaas sinds zondag in een downswing waardoor ik bijna de gehele winst van de maand weer kwijt ben. Verlies meer dan de helft van mijn AA en KK handen en liep vanmiddag bijvoorbeeld 12 van de 15 keer dat ik een AA/KK overpair of 2P met AK/AQ had tegen een geflopte set aan. Variance sucks :P.

Nice graphs!
Ik vind dit altijd een leuk topic om te kijken..., maar tvalt wel op dat er meestal alleen maar winnende graphs gepost worden. ♠_biggrin:
Voor de verliezende spelers onder ons: no worries, iedereen die hier een graph post heeft ook al verliezende maanden gehad hoor
(90% toch zeker).
Zo winnend vind ik mijn graph anders niet ♠_p:. Maar Darko heeft wel gelijk. Zo kun je in de openingspost van mijn blog een graph vinden die voornamelijk zuidwaards gaat
.
Oorspronkelijk gepost door darko163
Nice graphs!Ik vind dit altijd een leuk topic om te kijken..., maar tvalt wel op dat er meestal alleen maar winnende graphs gepost worden. ♠_biggrin:
Voor de verliezende spelers onder ons: no worries, iedereen die hier een graph post heeft ook al verliezende maanden gehad hoor
(90% toch zeker).
Waar blijft jouw grafiek?