Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ongeluk

19 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,550 Weergaven
gaminbenz
Legacy Member

kheb daarnet real money gespeeld volgen de SSS starting handschart.
Kheb 2x mijn inzet verloren :(
1 keer had er iemand geraised en ik ging all in met QQ, hij twijfelt en gaat mee met KK natuurlijk verloren..
daarna krijg ik KK, ik ga all in nadat iemand heeft geraised en dan wordt ik gecalled met AA...

hoeveel ongeluk kunt ge zo hebben :)? gelukkig sta ik nog net in de winst :P

18 reacties
wauss
PokerStrategist

geloof me het kan veel erger dan 2 handjes verliezen :D

Schattig

Sebastiaa599
PokerStrategist

Ik zou zeggen. Poker nog even wat handen door en let eens op hoeveel je er gaat verliezen. Waarschijnlijke nog veel ergere handen ;)

Timmaywin
Oldschool Grinder
Orodin
PokerStrategist

Heb deze even verplaatst naar een wat geschikter subforum :).

gaminbenz Topicstarter
gaminbenz
Legacy Member

ja ik weetet maar twas toch ni fout om all in te gaan da was zowa mijn onderliggende vraag :D.

Ik speel al langer poker en ik weet wat voor verrassingen men kan tegenkomen :P maar ik ben nog niet zolang bezig om een "winning player" te worden. kheb ook wel al geluk gehad :)

(btw sorry maar ik kon mijn thread niet meer verplaatsen, ik dacht wel dat hij verkeerd stond ;) )

wauss
PokerStrategist

moet je de handjes even posten ik het handjudge forum. hier kan ik niet veel van maken. maar QQ en KK zijn eigenlijk niet weg te leggen. dus denk niet dat je fout zat eigenlijk.

Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door wauss
moet je de handjes even posten ik het handjudge forum. hier kan ik niet veel van maken. maar QQ en KK zijn eigenlijk niet weg te leggen. dus denk niet dat je fout zat eigenlijk.

Er zijn voldoende situaties waarin KK/QQ-achtige handen prima weg te leggen zijn (en zouden moeten worden!). Dit is echter wel erg tegenstander-/situatie-/stats-afhankelijk, dus een eenvoudig 'ja' of 'nee' is hier niet op te geven.

De tip van wauss is dan ook wel goed, om de hand histories eens terug te zoeken en de handen in een van de handbeoordelingsfora te posten.

Veel succes!

gaminbenz Topicstarter
gaminbenz
Legacy Member

ok thx!
kheb nu mijn eerste winsten gemaakt op mn startkapitaal :D
kheb momenteel 4dollar winst via de sss jeej! :D

Orodin
PokerStrategist

Hey, goed bezig!! Nice! :)

Als je wilt, is het wel leuk om je pokerbelevenissen in een blogje bij te houden!

Let me know als je dat gaat doen, ik zal je volgen :).

gaminbenz Topicstarter
gaminbenz
Legacy Member

dank je!
ik heb ondertussen 20 dollar winst op mijn startkapitaal maar ik zou graag overzetten naar full tilt poker want ik heb vernomen dat cakepoker niet vlot uitbetaald en er zijn redelijk weinig tafels, dikwijls zit ik te wachten tot er eindelijk een plaats vrijkomt op een tafel.

Ik ben aan het twijfelen of ik een blog ga bijhouden want ik denk dat er wel veel tijd in kruipt om die netjes up-to-date te houden en er na een tijd niet mee te stoppen omdat ik nu bijna begin met de examens en vakantiewerk e.d.

wcgrutto
PokerStrategist

Khoop dat je de voorwaarde op cake goed gelezen hebt. Je moet 1000fpp behalen voordat je geld kunt afhalen. En dus overzetten. Hopelijk heb je dat al behaald, maar kans is klein, anders zalt nog even cake blijven.

Veel succes.

Lamapalooza
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
You thought poker was an easy game? You thought wrong.... Keep up your faith and you'll be a winning player! :]

Hmm, ik dacht dat ik op het Nederlandse forum zat.

gaminbenz Topicstarter
gaminbenz
Legacy Member

ja ik weet dat maar ik weet niet goed hoe je die verdiend

gaminbenz Topicstarter
gaminbenz
Legacy Member

kweet het ondertss wel, Ik sta nog maar op 30 :P

Duurt wel even voordat je die 1000 hebt, maar ondertussen gewoon doorgaan en artikeltjes lezen/video's bekijken.

JinEX
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door gaminbenz
kweet het ondertss wel, Ik sta nog maar op 30 :P

gewoon verder grinde :P
ik heb me kapitaal op 888poker
moet $5000 hebben gebet voordat ik kan uitcashen transfer e.d.
speel op 2NL en moet nog $3900 hebben gebet voordat de bonus vrij is gespeeld :P