Gisteren de coaching van Pinowww gevolgd en vandaag eens twee MTT's opgestart:

Jammer van wat rare beats anders had de winst nog hoger kunnen uitvallen, maar toch tevreden.
Met dank aan Elias voor het railen!!
Gisteren de coaching van Pinowww gevolgd en vandaag eens twee MTT's opgestart:

Jammer van wat rare beats anders had de winst nog hoger kunnen uitvallen, maar toch tevreden.
Met dank aan Elias voor het railen!!
Oorspronkelijk gepost door zeross
gg
Volgende keer dat witte in paint weglaten wordt beetje groot zo![]()
Zal t proberen! Ik ben zo geweldig met computers..... ♠_biggrin:
Lekker !
Hoe je dat witte kan weglaten is heel simpel.
Prinst screen, paint ctrl+v , afbeelding bijsnijden, snij je uit wat je wil.
kopieer je dat na je bureablad of waar dan ook.
En dan heb je een mooie kleine afbeelding
Idd een geweldige/interessante/gezellige coaching,
helemaal toen ie nog voor Bronze members toegankelijk was.
Altijd verzekerd van een leuke zondag avond.
Trouwens, Zeezout, niet om het een of ander, maar jij bent toch ook geen Gold of wel?
Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Idd een geweldige/interessante/gezellige coaching,helemaal toen ie nog voor Bronze members toegankelijk was.
Altijd verzekerd van een leuke zondag avond.
idd vond het ook heel jammer toen het enkel voor gold + werd.
En als alles goed gaat ben ik tegen het einde vd week gold dus
Kan het eindelijk weer volgen.
Trouwens, Zeezout, niet om het een of ander, maar jij bent toch ook geen Gold of wel?
Moderators hebben toegang tot al het materiaal, los van het aantal SP dat ze verzamelen
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Tja, anders is het wat lastig om diamond-artikelen etc. te vertalen![]()
²
Oorspronkelijk gepost door Zeezout Tja, anders is het wat lastig om diamond-artikelen etc. te vertalen
²
³
Ik zou kunnen antwoorden dat Pinowww's coaching niet dient vertaald te worden of zo, maar het is gewoon een feit dat ik neerschrijf als antwoord op een vraag, en geen aanval of zo
Pokerstrategy is een bedrijf, het geeft jou een dienst in ruil voor betaling. Of dat nu via een rake -> status -> extra materiaal route gaat of via werken voor de site -> beloning route, het is uiteindelijk hetzelfde principe
Klopt idd.
Maar maak je geen zorgen Wp
Wanneer ik niet zoveel zou vertalen, was ik allang Gold+
(gaat nogal wat tijd in zitten)
Maar als PS een bedrijf is, dan zouden de coaches ook wat moeten krijgen van PS, anders klopt het geheel natuurlijk niet meer.
Dat wij moeten betalen voor diensten van PS terwijl diegene die in dienst is van PS er niks voor krijgt