moet wel zeggen ik snap zijn call op flop en river NOT:f_cry:
LMFAO
CHECK DEZE!!! Op de bubble van een 40 man sng. Heb ongeveer hetzelfde aantal chips. Hij shoved en ik call mijn AKs preflop....
5 man aan tafel (andere tafel 4 man = bubble van de 888 40 man sng)
Blinds 150 - 300
Ik ben SB (2.075 chips) en post 150.
BB (5.200 chips) post 300
MP3 (2.570 chips) folds
CO bets 2.010 chips and is all inn.
BTN (10.253 chips) folds
SB calls
Ik heb A♥ K♥
CO heeft: A♠ Q♥
Flop: 8♠ 2♠ Q♠
Turn: A♦
River: J♥
Is er iemand met troostende woorden die mij kan motiveren uberhaupt nog een spelletje te starten?
Dit is in 3 dagen tijd de 25 sng achtereen waarin ik niet itm kom.
Dit zijn 12 40 man sngs op 888 (ROI van +/- 30% gezakt naar +/- 10% ofzo)
en 12 9 handend sngs (turbo of std)
en 1 18 man sng op 888.
Van de 25 ben ik er tussen de 15 - 20 all in gegaan met de betere hand maar de handen vallen continu, zoals hierboven verkeerd, Zelfs handen die 80-90% - 20-10% doen.
Dan kan je nu antwoorden, lees de artikelen even over mindset en psychologie even maar dat gaat er even niet in bij mij op dit moment.
O ja en die paar chips (45 ofzo) die ik overhield verloor ik met KQ tegen K10..... 10 op de river haha
WTFFFFFFFFFFFFFF
ik had nog 1 freeroll lopen!!!!
CHECK WAT ER GEBEURD....
Blind lvl al 200 -400
Ik ben SB met AQo....
BTN callt
Ik shove mijn 2500 stack.
Hij callt met J 8o (hij heeft 6000 chips).
BOARD: 7 K 8 J 3
Serieus... ik ga nu echt alles afsluiten want dit slaat nergens meer op
Dat is 24% van alle handen. Dat is wel ok probably want dan is het volgende aan de hand. Even beredenerend vanuit hem.
EV = % folds * pot + % call * % dat je wint * de pot - % calls * dat je verliest * je stack
EV = 0.74*450 + 0.26*0.37*5250-0.26*0.63*2625 = 408....
Je verliest gemiddeld 408 chips tegen deze dude per hand met die range. Ik heb wat geplayed met ranges in SNG wizard maar als ik jou een 40% calling range geef kan hij maar 40% pushen. Dus ik denk dat je ergens kansen hebt laten liggen tegen hem als je niet eerder hem gecalld heb want 40% range is echt huge....
Ja snap ik.
Ik kreeg alleen echt trash. Continu handen als 10 3o, 5 2o, J 4o. Dus ik kon ook echt niets. Helaas..
Haha als je tegen mij all inn gaat ermee wel. Als ik ze shove of call dan valt die A of K wel natuurlijk he..
Frustratie en haat naar de rooms is herkenbaar. Ik heb dat ook gehad afgelopen maanden maar dan voor ongeveer 3k in total ;)... Variance hoort er bij helaas. Je moet voor de lol eens Don Bartos volgen op FB. Als je een slechte dag hebt maar weet dat je goed hebt gespeeld en ziet hoe hij wel eens gegayraped wordt dan wordt je eigen situatie bijna lachwekkend. Vb... Laatst had hij FH en kon alleen nog door een 1-outer worden gebeat ... Vliegt er uit door een straIght flush. Dat maakt poker gewoon zo boeiend (en bloedirritant).
Ja je hebt ook helemaal gelijk. Gelukkig kan ik altijd wel relativeren nadat ik eerst in alle woede hier weer wat getikt heb dat ik wel vaak all inn ga met de beste hand. Zo zijn er ook dagen geweest dat ze wel allemaal stand hielden...
Heb vandaag eindelijk weer eens 2x de finale tafel gehaald op de 40 man sng. Eentje zelfs headsup gekomen want eindelijk hielden mijn handen een keer.
Ik wordt nu net gebeat helaas door een betere hand en eindig als 7e. Schiet niet echt op.
Op 2 andere tafels wel weer klote eruit gevlogen op de river zojuist. Beide pakten ze de flush.
1. Een losse vis gaat all inn op mp1 en ik call met AKs op de BTN. (ik had iets minder chips), nog 7 bb ofzo. Hij showed A10schoppen en hit de laatste op de river.
2. Heb nog ongeveer 11bb op de CO met krijg QQ. Highjack shoved en ik had al wat notes van zijn losse spel. Uiteraard een call en hij showt KJs met 13bb. Ook deze hit zijn flush op de river. Maakt het soms zo ongelooflijk zuur.
Maar ik ging wel als beste de hand in.
Zie sowieso echt ongelooflijke dingen gebeuren hoor op 888 maar ook op fulltilt. Vooral heel vaak dat er 4 suited kaarten op het board vallen ten gunste van de chipleader vaak.
Je lijkt alweer wat rustiger, mooi :).
Zeker op lage limieten zul je nu eenmaal wat meer beats krijgen doe je gewoon niks aan. Belangrijk is dan als je een keer een goede stack krijgt dat je dan er zoveel mogelijk uit moet halen.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Maybe weet SDK dit beter uit te leggen![]()
Zou kunnen als ik weet waar het over gaat
Oorspronkelijk gepost door Witface
Is nash een gratis programma?
en wat kan je er precies mee doen?
Ik neem aan dat je holdem resources calculator (HRC) bedoelt en dat is geen gratis programma, want Nash is een wiskundige die de speltheorie waar we nu over spreken heeft bedacht en waarmee HRC werkt.
Haha ja zo ver het herpakken mag heten.
Net weer een FT gehaald maar let op wat er gebeurd
Ik had nog ongeveer 6,5 BB en krijg A7 op de BB.
BTN (die elke hand limpte) limpt en de SB (4,5bb) complete ook.
Dus ik shove mijn A7 met de verwachting dat ze allebei folden aangezien ze limpen.
BTN fold en de sb callt en heeft dus QQ. hierdoor raak ik helaas short stack. (ongelooflijk dat hij limpt maargoed). Had hem ook ff meteen opgezocht en hij is verliesmakend maarja..direct mooie note uiteraard.
Vervolgens gaat de SB voorbij en wordt ik de BTN:
Blind lvl 150 - 300
Hero is BTN met 539 chips met A♥ A♦
SB (10.174) post 150
BB (6.388) post 300
MP1 (4.807) folds
MP2 (10.536) callt (is die calling station)
MP3 (3.458) folds
CO (2.979) folds
BTN raised to 539 and is all inn.
SB en BB folden
MP2 calls, wat natuurlijk logisch is gezien wat hij erbij moet leggen en de antes die ook in het midden lagen.
MP2 shows: J♣ 6♣
Board: 9♠ J♦ 9♥ J♠ 7♦
Mijn broek zakt echt af van AA op 888. Ik heb er nu 5 op rij verloren preflop all inn tegen chipleaders....
Daarnaast verloor ik op belangrijke moment vandaag op de overige 4 sngs die ik speelde...
AKs vs 66
AKo vs QQ
AQs vs A10s
EN...dat vind ik het irritants van alles... JJ vs AQ. Dan hitten ze wel die Q. Nu lig ik elke keer achter natuurlijk tegen 66 en QQ maar dan lig ik eens voor en dan houdt hij weer geen stand. maarja...keep on trying..
Tsja dat limpen met QQ, sommige denken dat dit goede move is als je short bent :f_biggrin:.
Maar eh je zegt dat je na het verliezen van die hand short was maar 6.5 BB is ook al short he.
Enne als je dan toch AA moet verliezen dan maar als shortie
Zeker. Hij loopt weer. Eindelijk.
Net 2 sngs gestart. 1e en 2e....dat is hard werken man als je dubbel HU zit haha.. pfff
Helaas verloor ik als short bij degene waar ik 2e werd met 33 tegen K10.
Dat is niks meer dan een flipje denk 55-45 in jouw voordeel dus die kun je best eens verliezen.
Ja i know. Hij shovde de eerste 2 handen direct all inn en bij de derde dacht ik met 33en deze call ik maar want hij had gewoon geen zin om hu te spelen leek het.
En hij zou nog steeds chiplead hebben als ik zou dubbelen dus...