Ga naar het forum
Pokerstars Is Gemaa...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerstars Is Gemaakt Voor De Grootste Donks Ooit!

30 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
2,937 Weergaven

Ik speelde 11 $ 1000 K Guaranteed. Ik heb azen dus raise 500, 5x de blind. Kerel callt met onzin ( 10 8 off suit ) Flop is 5 7 9 , 3 schoppen . Ik heb dus Azen en een flush draw.hij bet 4 K dus ik ga all in . Callt hij. Krijgtie zn donkluck weer ! een 6 Dus een straat. Elke keer hetzelfde op pokerstars!

Pokerstars is gemaakt om donks te laten winnen zodat ze blijven storten en hun geld blijven verdienen

29 reacties
Baetebeat
Oldschool Grinder

je heb gelijk, daarmee dat ik er speel

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja het kutte is dus gewoon dat ik nu een bankroll van 0,0 heb. Ik kan gewoon helemaal niks meer omdat ik weer gedonkt ben.
Ik zal je eerlijk zeggen ik ben geen pro, maar ik krijg wel 90 % bad beats.

Als iedereen op deze site nou een dollar naar moneysss stuurt op pokerstars dan maken jullie mijn dag ;) !! haha :)

Oorspronkelijk gepost door daandijk
Ja het kutte is dus gewoon dat ik nu een bankroll van 0,0 heb. Ik kan gewoon helemaal niks meer omdat ik weer gedonkt ben.

Als iedereen op deze site nou een dollar naar moneysss stuurt op pokerstars dan maken jullie mijn dag ;) !! haha :)

Ik zie dat je goed BRM hebt gehouden. Die dollar komt er direct aan hoor

shevas7
Oldschool Grinder

Pokerstars is gemaakt om donks te laten winnen zodat ze blijven storten en hun geld blijven verdienen

wrm zouden ze blijven storten als ze toch winnen? ?(

Ik zal je eerlijk zeggen ik ben geen pro

dat is heel eerlijk van jou, ik dacht dat je er wel een was :D

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere

Ik zie dat je goed BRM hebt gehouden. Die dollar komt er direct aan hoor

ik moet wel zeggen dat ik zijn eerlijkheid ten zeerste apprecieer. ik dacht haast dat hier een pro broke was gegaan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hahah ja ik had een mooi brm . Maar ik ben vandaag al veel vaker genaait door slechtere handen. Dus ik had nog 11 over en dacht alles of niks !
Het was alleen te verwachten dat ik wéér een bad beat kreeg. :)

Het ligt sowieso niet aan jou, Pokerstars is rigged. Mijn goede kaarten worden daar ook altijd gepowned!

shevas7
Oldschool Grinder

dat is toch geen bad beat. Het is pas een bad beat als je meer dan 91.24% kans hebt om te winnen als je all in bent.

Hahah ja ik had een mooi brm . Maar ik ben vandaag al veel vaker genaait door slechtere handen. Dus ik had nog 11 over en dacht alles of niks !
Het was alleen te verwachten dat ik wéér een bad beat kreeg. :)

Je snapt het verband tussen te hoog spelen en broke gaan niet. Als je te hoog speelt, ben je niet gedekt tegen een eventuele bad beat omdat de wet van de grote getallen niet speelt. Komen huilen over broke gaan als je te hoog speelt is dus als komen zagen dat je een ongeval hebt als je aan 240 over de autostrade rijdt.

Baetebeat
Oldschool Grinder

net mijn hoverkaarte en FD gemist.

KutPS!!!!

gek word ik ervan aaarrrggghhhh

Sjors777
Oldschool Grinder

haha fuck ik heb 22 dus denk nouja dat word tenimnste een set of quads. Villan shoved, ik call, wel mn hele br maar ik dacht alles of niets. Die donk hit met zn AA gewoon een aas, en mijn quads komen niet aan!? rigged!

haha grapje kon het niet laten.

Je kan beter het Brm gaan doorlezen, ik denk dat je hier veel aan hebt;). Als je nog 11$ over hebt is het juist leuk om een challenge te maken en proberen terg te krabbelen.
Spelen buiten brm eindigt vrijwel altijd in een fiasco, ik denk dat toen je besloot mee te doen aan die 11$ je eigenlijk je br opgaf.

Mijn ervaring met PokerStars is dat ik in negen van de tien gevallen niet zozeer door een bad beat maar door een eigen donk-actie broke ga.

Gebruik tools als Elephant en kijk naar je eigen acties, krab achter je oren en wees eerlijk. Azen worden (regelmatig) gebeat en als het board dat je noemde klopte dan wist je dat dat een potentieel gevaarlijk board is. Tevens bet iemand opeens heel veel wat er op duidt dat hij zeer waarschijnlijk iets vreselijks (voor jou) heeft gehit. Doorbetten, ook al heb je azen en een flushdraw, is dan voor eigen rekening. Zelfs azen zijn op het eind nog steeds maar 1 paar ;) ... ik zeg overigens nog niet dat je dat board per definitie slecht hebt gespeeld maar geef wel aan dat je soms verder moet kijken dan je eigen kaart.

Fouten maken is overigens niet erg hoor... ik maak ze nog steeds en vooral als ik niet scherp ben en soms heb je een bad beat maar daar moet je je overheen leren zetten. Op het eind zijn het de goede spelers die veel verdienen (kijk maar een keer bij de ships die gemaakt worden... het zijn standaard dezelfde spelers). Ik weet het... het zijn wel de donks die winnen maar dat terzijde :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja klopt ook. Ik had me ook meer aan mijn brm moeten houden. Bedankt voor de tips mannen! Maar ik wist gewoon zeker dat hij geen schoppen had en geen straat op dat moment. Hij had helemaal niks, alleen een paar outs. Maar goed, het is ook wel grotendeels mijn eigen schuld.

Voortaan het brm beter in de gaten houden dus ;) !

Gangstahhh
PokerStrategist

Ik speelde 11 $ 1000 K Guaranteed.

Ik heb azen dus raise 500, 5x de blind.

En jij stort vaak neem ik aan?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

haha ik raise 5 x omdat er al 5 callers waren. niet bijdehand gaan doen nou he. als ik het board kon uploaden zou je me gelijk geven .

Als er 5 callers waren raise je verkeerd... 4 BB + 1 BB per limper dus had je dan 900 moeten betten ... misschien had een dergelijke raise die donk er al uitgewipt.

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Als er 5 callers waren raise je verkeerd... 4 BB + 1 BB per limper dus had je dan 900 moeten betten ... misschien had een dergelijke raise die donk er al uitgewipt.

nou jij leest iets te veel basic artikelen

maar zou wel iets meer dan 500 maken

En als je een MTT speelt van 11 $ wordt je wsl wel 1x genaaid, anders zou je hem veel te vaak winnen, dus als je geen beats wil zou ik geen MTTs spelen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee dat niet want hij callde gewoon alles. hij ging daarvoor met 9 10 off all in en met a 10 off

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik had het ook niet goed gespeelt dat geef ik toe , maar hij bleef maar schuiven met niks. En deze keer had hij gewoon geluk. Achpech maar goed volgende keer beter, deze post was meer uit woede. Ik ga proberen een stack te bouwen met 75 cent;) wens me succes !
En jullie ook succes op de tafels! :) bedankt voor alle reacties