Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Samni en Lanfear81 gefeliciteerd met jullie tickets.
Thanks!
Samni en Lanfear81 gefeliciteerd met jullie tickets.
Thanks!
Oorspronkelijk gepost door rikkieofzo
P.S. Samni, wil je nog even naar de uitslag van#59 kijken, de toegekende punten kloppen daar volgens mij niet. Ik eindig als beste itm, maar krijg minder punten dan de 2e en evenveel als de 3e die niet itm eindigt. Verder bedankt voor je werk met het klassement hoor!![]()
Tnx. Fixed!
Verder wordt het een beetje gokken voor deze event. Aangezien bijna niemand zijn finale finish postte, en vooral ook omdat het een sat is en eens ITM iedereen dezelfde plek had :).
Ik zou dit event buiten het klassement houden, want lijkt me raar dat een satalite in dit klassement thuis hoort. Zou het zelfde idee zijn als je punten kon krijgen voor het WCOOP klassement door een satalite voor het WCOOP ME te winnen. Dat zou ook nergens op slaan.
Ik zou dit event buiten het klassement houden, want lijkt me raar dat een satalite in dit klassement thuis hoort. Zou het zelfde idee zijn als je punten kon krijgen voor het WCOOP klassement door een satalite voor het WCOOP ME te winnen. Dat zou ook nergens op slaan.
Ach, superveel zou het ook niet veranderd hebben.. Denk dat de grootste kanshebbers om Mintberry nog iets in de weg te leggen zelfs niet meededen..