Ga naar het forum
Pokerstrategy WSOP ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerstrategy WSOP freeroll op pokerstars

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
393 Weergaven
SeaJaws
Elite Grinder

Wie doet er nog mee? Er zijn nog maar 675 ingeschreven :o.

9 reacties

waar staat die dan?

SeaJaws Topicstarter
SeaJaws
Elite Grinder

Onder Private op pokerstars, ik heb een mail gekregen van pokerstars dat ik mij daarvoor kon inschrijven.

Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
Onder Private op pokerstars, ik heb een mail gekregen van pokerstars dat ik mij daarvoor kon inschrijven.

Ik heb dat ticket niet :(
Wel heb ik deze week 1000 VPP's gekregen (=/=FPP's voor alle duidelijkheid, mr ben er wel blij mee:p)

EDIT: wat een heerlijk prijzenverdeling :)

Ben nog geen 21 dus heeft weinig zin om mee te doen, GL aan de mensen die wel een shot gaan wagen. :)

SeaJaws Topicstarter
SeaJaws
Elite Grinder

Ge krijgt dat geld gewoon op u account gestort normaal + er wordt nog veel geld verdeeld onder de eerste 200!

Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
Ge krijgt dat geld gewoon op u account gestort normaal + er wordt nog veel geld verdeeld onder de eerste 200!

Ja is waar, voor dat geld had ik eventueel mee kunnen doen, heb helaas hertentamen morgen dus gaat niets worden vrees ik. :(

SeaJaws Topicstarter
SeaJaws
Elite Grinder

Het is ondertussen ook al een halfuur bezig, kheb al AA en QQ gehad zonder actie :(. Kzit nu op 1960 chips dus hopelijk krijg ik nog wat handen en wel actie. Kmoest ook ff in sit-out en toen KK gefold blijkbaar terwijl ik die hand had gewonnen en wss veel chips had gewonnen :(.

Suc6 in deze freeroll en hou ons op de hoogte!

SeaJaws Topicstarter
SeaJaws
Elite Grinder

Ik lig er al uit :(, vrij slecht gespeeld en wat pech gehad denk ik. Ochja, kmoest toch direct gaan eten en op zondag geraak ik daar niet onderuit, toch jammer.