Het is weer 1 augustus, dus post hier je graphs van juli.
Heb zelf niet zoveel volume kunnen maken jammer genoeg...

Het is weer 1 augustus, dus post hier je graphs van juli.
Heb zelf niet zoveel volume kunnen maken jammer genoeg...

Mijn graph ziet er deze maand niet zo eel bijzonder uit. Weinig gespeeld door Vegas en mijn ouders die op bezoek waren en in het begin ook wat slecht gerunned :(. Erna wel een huge upswing :D.

Hey Donbartos! Jammer dat het zo kut ging aan het einde van de maand. In deze video word het begrip Variance in MTT's wel redelijk goed besproken. Misschien het kijken waard!
Mvg,
Melvin
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Hey Donbartos! Jammer dat het zo kut ging aan het einde van de maand. In deze video word het begrip Variance in MTT's wel redelijk goed besproken. Misschien het kijken waard!Mvg,
Melvin
lol
Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Hey Donbartos! Jammer dat het zo kut ging aan het einde van de maand. In deze video word het begrip Variance in MTT's wel redelijk goed besproken. Misschien het kijken waard!Mvg,
Melvinlol
![]()
I lolled!
Melvin
hahahahahahahaha
Melvin
LOL!
Melvin
Hey Melvin! Ik zal straks na het volgen van de wekelijkse Bronze SNG coaching even deze video bekijken, wie weet gaat het volgende maand beter!
Touché
Lol @ melvin wie weet heeft hij ook nog een goede brm video.
[x] lol 1k hypers drunk spelen

[x] up maand wel
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Lol @ melvin wie weet heeft hij ook nog een goede brm video.[x] lol 1k hypers drunk spelen
[x] up maand wel
![]()
Ik vind dat deze grafiek moet gecensureerd worden, of ben ik de enige die iets anders ziet?
Oorspronkelijk gepost door cristaline
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Lol @ melvin wie weet heeft hij ook nog een goede brm video.[x] lol 1k hypers drunk spelen
[x] up maand wel
![]()
Ik vind dat deze grafiek moet gecensureerd worden, of ben ik de enige die iets anders ziet?
de SNG die niet gefinished is is zeker 1 zonder cash?
Kan wel begrijpen dat je geen verliesmaand wil posten
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
de SNG die niet gefinished is is zeker 1 zonder cash?Kan wel begrijpen dat je geen verliesmaand wil posten
![]()
♠_cool: Baas