hoe kun je van die graphs maken? heb je daar speciale software voor nodig of kun je dat gewoon via poker strategy doen?
De meesten hebben daar HEM of PT3 voor, je kan ook Elephant gebruiken denk ik. Alleszins ik ben ook geen held met al die dingen
nee gewoon in paint:
-Je tekent eerst een x-as en een y-as
dan met de losse hand lijnen trekken:
-hoe goed je denkt gespeeld te hebben wordt je EV lijn
-wat je eigenlijk verdiend hebt is je amount won lijn
en dan zagen dat je X stacks onder ev runt!
on a serious note: probeer de PS elephant of pokertracker 3 trial uit, of zelfs hold'em manager
die software slaat je handen op voor eventuele latere analyse & maakt voor jou die grafieken, gebruik zelf pokertracker 3 maar heb geen ervaring met de anderen dus kan daar geen oordeel over vellen!
grtz
Maartse buien, aprilse grillen en...uh... mei'se swingaments.
Buiten die piek rond 25k erg slecht gerunt. Zonder FTP erbij wel 1.5k$ up op ipoker. En nog iets van een 100$ tourney winnings, 250$ RB en 360$ van de pantheon challenge.

Eind april toch maar eens besloten om eens serieus naar poker te gaan kijken. begonnen op 10nl en na 32k handen upgemoved naar 25nl. beetje downswing op het einde maar toch tevreden
en ook nog 100 dollar aan rackback gehad
Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Mei was fun![]()
µ
En dan steekt uw 10k tournament ship er nog niet tussen
Tornooien hebk wat gefaald:

En cashgames is wat raar. Dit is in $:

En dit in BB;

Naja, fish blijft fish.
In April voor het eerst serieus poker leren spelen, ipv als een vis alles wegdonken, eind april met STT's begonnen en dit beviel heel goed, en Mei was mijn eerste serieuze grindmaand, met resultaat
Flink onder EV runnen op de lage limieten, en lekker boven EV runnen op de hoge
Was een goed eerste maandje.
Ik ben tevreden :).
Nog beetje down in MTTs. Maar wel 1.5k up in BJ.
Staan ook nog handen op men kapotte laptop en daar stond ik nog 2k down ofzo :P.

nice caroline, je moet duidelijk niet meer onderdoen voor je wederhelft
golden duo
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
@BadassBart. EV op sng's is zwaar overrated... Moet je zelfs niet naar kijken
Ook niet op STT's? Dat het bij multitable niks zegt is duidelijk, maar hier lijkt het me toch wel een redelijke indicatie van hoe de coinflips voor je uitpakken. Maar dat het minder zegt dan bij cashgames lijkt me duidelijk.
@ Caroline
Nice graph
Een beetje hoe ik me mijn toekomstige Mei 2012 grafiek voorstel