Vanmiddag wordt de $25.000 PokerStrategy.com freeroll bij Full Tilt Poker gespeeld.
Registratie is vanaf nu geopend.
Laat in deze thread even weten of je meespeelt en hoe het je tijdens het toernooi vergaat!
Succes alvast
Vanmiddag wordt de $25.000 PokerStrategy.com freeroll bij Full Tilt Poker gespeeld.
Registratie is vanaf nu geopend.
Laat in deze thread even weten of je meespeelt en hoe het je tijdens het toernooi vergaat!
Succes alvast
Geldt voor deze freeroll ook een bruto rake back verminderen van $25 dollar als ie vol komt?
Skrolk
"Freeroll - PokerStrategy
In order to qualify for this freeroll you must be a PokerStrategy player"
Maar ik heb mijn account via pokerstrategy geregistreerd... Ik heb nu wel nog maar net mijn speler ID hier bij pokerstrategy ingevuld, misschien dat dit er iets mee te maken heeft?
En ik wil wel kunnen meedoen
edit: ow, blijkt dat ik toch niet gelinkt ben via pokerstrategy, nuja, jammer
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
"Freeroll - PokerStrategyIn order to qualify for this freeroll you must be a PokerStrategy player"
Maar ik heb mijn account via pokerstrategy geregistreerd... Ik heb nu wel nog maar net mijn speler ID hier bij pokerstrategy ingevuld, misschien dat dit er iets mee te maken heeft?
![]()
wanneer heb je de account aangemaakt?
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
"Freeroll - PokerStrategyIn order to qualify for this freeroll you must be a PokerStrategy player"
![]()
wanneer heb je de account aangemaakt?
Ja, had een mailtje naar fulltilt support gestuurt en blijkt dat ik toch niet gelinkt ben. Ik dacht eerst van wel, maar na ff verder terug te gaan in de tijd had ik inderdaad mijn account al voor ik pokerstrategy joinde
Ben nu wel toegevoegd aan hun lijst van spelers waar ze aan het bekijken zijn of ze toch geen rakeback kunnen ontvangen zonder gelinkt te zijn aan een affiliatie.
"Verder zijn we op dit moment aan het bekijken om iets te doen voor spelers, die nog geen rakeback ontvangen via een affiliate. We hebben uw gebruikersnaam aan onze lijst toegevoegd van spelers, die in de toekomst als eerste in aanmerking komen voor een aanbieding. "
But anyhows, succes guys
Oorspronkelijk gepost door Skrolk
Geldt voor deze freeroll ook een bruto rake back verminderen van $25 dollar als ie vol komt?Skrolk
Iemand?
Geldt voor deze freeroll ook een bruto rake back verminderen van $25 dollar als ie vol komt?Skrolk
Weet niet wat ik gisteren heb gezopen, maar moet natuurlijk $2.5 zijn.
Ik doe ook mee btw.
Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Iemand?
Indien Fulltilt die 25k betaald zal het van je rakeback afgaan, als pokerstrategy die betaald dan niet.
Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
Iemand?
Ik denk het niet, maar weet het niet 100% zeker.
Hoe dan ook zal het niet meer $0.70 schelen op je rakeback, geen reden om niet mee te spelen lijkt me ♠_cool:
Tijd kunnen vinden en ingeschreven, eerste echte hand:
Flop de laagste set vanuit freeplay, meerdere tegenstanders, 1 speler voor me die bet.
Ik raise naar potsized, geen callers, de eerste better reraist en ik push.
Villain heeft top pair en met de mooie hand T2o.
Turn komt een T, (WTF lucker, gelukkig ik een FH, hij alleen een set)
Met de river pairt het board nog een keer, waar door mijn set niets meer waard is en villain wint met een beter FH.
PS en FT bedankt voor de freeroll, hoop dat jullie meer succes hebbben...