Ga naar het forum
reden dat kots van ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] reden dat kots van pokerstars!!!!!!!

37 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,285 Weergaven
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

Oorspronkelijk gepost door samni
Ik kan InFamiz' redenering hier voor de volle 100% volgen, ik zou namelijk net hetzelfde doen. Uiteindelijk speel je sit n go's om itm te raken en dan zou ik zelfs met 80% kans om een hand te winnen het er niet op wagen...

Om nu daarvoor te gaan kotsen van Pokerstars lijkt me echter net ietsje overdreven.

Je hoort SNG's en MTT's te spelen om te winnen. Niet om ITM te raken.

Dat zijn zorgen eenmaal je itm zit imo...

Angstzweet
PokerStrategist

Ik kan InFamiz' redenering hier voor de volle 100% volgen, ik zou namelijk net hetzelfde doen. Uiteindelijk speel je sit n go's om itm te raken en dan zou ik zelfs met 80% kans om een hand te winnen het er niet op wagen...

Om nu daarvoor te gaan kotsen van Pokerstars lijkt me echter net ietsje overdreven.

en ook hier zit nog weer verschil in :)

Dat zijn zorgen eenmaal je itm zit imo...

Met een grotere stack heb je meer kans om te winnen.

Pieter1960
PokerStrategist

Wij zijn het allemaal lekker met elkaar eens.... :D

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
AA PF instant allin. Altijd en overal alleen in het geval van een sattelite kan je die folden.

Double or nothing is ook sattelitestructuur, dus daarin kan je t ook folden

joyceenbob
PokerStrategist

lijkt me heerlijk om met al die mensen aan tafel te zitten die AA folden preflop rond bubbletijd... 5 minuten bubbeltijd en heb al jullie chips... gl on final table :f_biggrin:

samni
PokerStrategist

Ik zeg niet dat ik het zou folden hé, ik zou kijken naar mijn positie ten opzichte van bigstacks. Tegen 2 andere pockets heb je "maar" 65% kans om te winnen, en rond bubbletijd heb ik geen zin om dan voor 65% mijn toernooileven op het spel te zetten.

Zitten er echter alleen shortere stacks achter mij, dan zal ik met plezier ook shoven.

tenzij de payoutstructuur superflat is of de eerste cashes enorm groot zijn tov de buyin en je bankroll, denk ik dat AA folden meestal moeilijk te verdedigen valt

een verdubbeling van je stack in 80% van de gevallen zal je normaliter meer opleveren op de lange termijn dan het behouden van je stack in 100% van de gevallen

joyceenbob
PokerStrategist

de enige keer dat ik AA preflop zou folden is in een sattelite op de bubble met een stack die makkelijk groot genoeg is om het doeltoernooi te halen maar met een grotere stack dan de mijne voor mij allin. first in is het een shove (niet tricky spelen)

andere bubblesituatie als bijv: 2 man allin met iets grotere stack dan ik call ik zeker 65% om te verdriedubbelen en ftw te gaan neem ik altijd aan. als het zooo nodig is voor je om itm te komen dan speel je waarschijnlijk met scared money buiten je brm. anders is alleen itm komen niet belangrijk genoeg aangezien dat meestal tussen de 1 en 2 keer de buyin van het toernooi is ( in mtt dan)

bobm78
Poker Player

AA folden lijkt me alleen +EV in een sattelite of een DoN.
Met nog 5 man in een DoN, 2e stack aan tafel, en chipleader gaat all in, 2 shorties aan tafel waarvan eentje callt, das mss een fold.
Of in een sattelite waarin 28 tickets zijn, en nog 29 man over is en je 3e stack hebt ofzo.
Maar AA folden om in een gewone SnG ITM te komen lijkt me never goed.

Hier Azen niet gespeeld. 24 man over 23 tickets.

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$2.00+$0.20

Stacks:
UTG Buldozereus (8,740)
UTG+1 B�FFEL69 (11,820)
MP1 Dios (9,634)
MP2 bishop2 (9,185)
CO EnaMA (2,262)
BTN SCORPION8377 (9,640)
SB NLLHunter (3,235)
BB Hero (6,473)

Blinds: 300/600 Ante 50

Pre-Flop: (1,300, 8 players) Hero is BB A A
5 folds, SCORPION8377 calls 600, 1 fold, Hero checks

Flop: 8 5 2 (1,900, 2 players)
Hero checks, SCORPION8377 bets 600, Hero folds

Final Pot: 2,500

SCORPION8377 wins 2,500 (net +1,250)

Hero lost 650

Ben het overigens alleen eens in deze met rogier en bob.

joyceenbob
PokerStrategist

preflop allin imo

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door joyceenbob
de enige keer dat ik AA preflop zou folden is in een sattelite op de bubble met een stack die makkelijk groot genoeg is om het doeltoernooi te halen maar met een grotere stack dan de mijne voor mij allin. first in is het een shove (niet tricky spelen)

andere bubblesituatie als bijv: 2 man allin met iets grotere stack dan ik call ik zeker 65% om te verdriedubbelen en ftw te gaan neem ik altijd aan. als het zooo nodig is voor je om itm te komen dan speel je waarschijnlijk met scared money buiten je brm. anders is alleen itm komen niet belangrijk genoeg aangezien dat meestal tussen de 1 en 2 keer de buyin van het toernooi is ( in mtt dan)

Mja, ik speel nooit buiten men BRM en ik ben er 100% zeker van dat je gelijk hebt, maar op het moment zelf durf ik het gewoon niet :)

Hoogstwaarschijnlijk ben ik dan gewoon een slechte toernooispeler, daarmee dat ik mij daar de laatste maanden niet meer echt mee bezighoud :)

*Kriebels* wat veel leestekens!

OP, lees dit eventjes.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
*Kriebels* wat veel leestekens!

OP, lees dit eventjes.

Nou ja, even.......je bent wel even bezig :D :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hey wat veel reacties in 1 dag.......mooi...

tuurlijk snap ik wel dat je 100 sit en go,s moet spelen voordat je de balans kan opmaken......of ie echt werkt of niet,,,,maar vind de S/G.strategie wel heel erg tight, heb het al mee gemaakt dat ik maar 3 of 4 handjes heb gespeeld in 1uurke, 180man 2,20.......denk dat het toch net iets te tight is.......

en kotsen is zwaar gezegt ,klopt , maar begin die site langzamerhand beetje beu te worden..........vanwege de rare freaky, things that happens overthere.....

zelfde als laatst,, 1$, openinschrijvingtoer, dus paar k people....
na 1uur , had ik 27k bij mekaar gesprokkeld van 1500 naar 27k.....
2nieuwe spelers komen met 10k aan tafel..... ik krijg AA, andere pusht met KK, en ik verlies 1/3 deel van me stack, nog geen 10 min,,,,,, later precies de zelfde, frothand , ik AA verlies tegen QQ... in nog geen 10 min tijd, 2x verliezen met AA, dat was ook zo,n sick-toertje.......
weet het wel , just pech..... and know its poker anything can happens in this game, butt stilll.................................................

haha, gl to you all.......
greets...Ron

padrino69
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ronehvpsv
and know its poker anything can happens in this game, butt stilll.................................................
quote]
:D :D :D